Mijn vriendin zwanger

  • 24 November 2011
  • 9 reacties
  • 1249 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Het is een heel verhaal, maar we zitten er echt mee. Hopelijk willen jullie luisteren naar mijn verhaal en kunnen jullie deze ook beantwoorden. In de herftvakantie hebben mijn vriendin en ik het gedaan, ze is toen 2 keer achter elkaar de pil vergeten en we deden het zonder. Ze heeft toen de dokter gebeld, en die vertelde ons dat er niks aan de hand was. Ze is ook gewoon ongesteld geworden.

Maar nu sinds 2 weken heeft mijn vriendin last van erge en constante buikpijn, misselijk na het avond eten en er zat bloed in de urine. Die dag er na zijn ze naar de dokter gegaan en die vertelde dat der darmen verstopt zaten en ze dicht tegen een blaas onsteking aan zat. Ze kreeg laxeer middel (Eergister) en deze sloeg aan, maar ze heeft nog steeds alles klachten, behalve dat bloed bij de urine. Zojuist is er net ook rugpijn bij gekomen.

Bij alles wat ik zoek op Google... 'Misselijk' 'Bloed bij urine' 'Blaasonstekking' 'Rugpijn' komt er automatische zwangerschap achter te staan, daarom laat het mij ook zo verschieten telkens. Volgens deze site http://www.gezondheidsplein.nl/dossier/127/1925/Wat-zijn-de-klachten-en-gevolgen-van-een-blaasontsteking.html heeft ze alle klachten voor een blaasonsteking. Maar ook voor een zwangerschap.

Wat denken jullie? Zwangerschaptest ga ik overmorgen halen, zodra ik weer geld heb.

9 reacties

Hey sebas95,
Heel toevallig heb ik voor een maand terug dit probleem ook gehad..
Mijn vriend is toen met mij meegegaan naar de dokter, en ik had mijn urine ingeleverd..
Maar het bleek dus dat ik een fikse nierbekkenontsteking had..
Misschien is het dus slim als jullie na de zwangerschapstest (als die negatief is) even naar de dokter gaan, en dat je vriendin dan haar urine even wegbrengt.


Succes ermee!

Groetjes, Noes
het jab allebij maar ik denk meschien is ze wel zwanger
Ik zou gewoon nog even wachten.
Gewoon die zwangersschaptest doen, en als die negatief is verder zoeken wat er aan de hand is.



x
en wat nu ben je zwanger of
en wat nu ben je zwanger of


Ik denk dat je ze vriendin bedoelt 😉
Ik hoop voor je dat het goed komt.
De klachten die je op internet leest, vooral vrouw gerelateerde klachten wijzen zowat altijd op zwangerschap. Dit terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn! Voor buikpijn heb je honderden oorzaken, en de meest belangrijke is toch wel stress. Die stress kan slaan op dat ze heel angstig is omdat ze mogelijk zwanger is. Hierdoor kun je flinke buikpijn krijgen. Bovendien heeft ze die ontsteking gehad dus die buikpijn kun je daar zoiezo aan linken.
Succes met het testje, goed dat je zo bezorgd bent over je vriendin en dat je het goed samen wil oplossen! Compliment!
Hoi!

Die symptomen doen mij ook denken aan een zwangerschap, maar er kunnen ook nog een hoop andere dingen aan de hand zijn. Die zwangerschapstesten die je in de winkel koopt bieden ook geen 100 % zekerheid, maar je huisdokter kan met een bloedafname met zekerheid zeggen of ze zwanger is of niet. Ik zou zeker nog eens naar de dokter gaan, zodat die haar eens grondig kan onderzoek, want als ze niet zwanger is, is er wel wat anders aan de hand.

Ik hoop dat je vriendin zich snel beter voelt!
Groetjes!

Kijken wat de rest zegt en dan naar de dokterĀ 

Reageer