Vraag

Mijn vriendin wil me pijpen maar ik ben 13

  • 20 April 2022
  • 5 reacties
  • 2364 Bekeken

Badge

Hallo allemaal, ik was laatst bij mijn vriendin haar ouders waren niet thuis en we zaten op de bank een film te kijken. Ze had haar hand op mijn buik en ging toen naar beneden, haar hand zat uiteindelijk bij mijn pik en begon er een beetje aan te kriebelen, ik vond dat wel lekker en werd daar ook een beetje geil van. Ze deed mijn broek omlaag en ze begon me af te trekken en ook te pijpen. Na een tijdje wou ze dat ik mijn pik in haar vagina deed. Ik zij toen “nee” we hadden ook geen condooms en zo dus ik vond het geen goed idee. Toen zijn we gewoon weer verder de film af gaan kijken maar voel me nu wel schuldig dat ik het heb afgewezen.

Maar is het wel goed dat ze op 13 jarige leeftijd me al heeft afgetrokken en gepijpt? Of is dat normaal?


5 reacties

Badge

Ik zie hier het probleem niet echt van in als jullie het  allebij wouden is er geen probleem. Zolang jullie beiden niet over jullie grens zijn gegaan.

Badge

Maar is het normaal dat ze me pijpte

Reputatie 7
Badge +6

Als jij het goed vond en zij ook dan kan het gewoon en het lijkt me wel normaal voor die leeftijd om te beginnen met experimenteren.

MVG,

TheMusicDude

Betere vraag is, ‘vind jij het raar dat ze je pijpte?’ Als je het (nu nog) niet prettig vindt, mag je natuurlijk altijd ‘nee’ zeggen hè. Super goed dat je dat al hebt gedaan met de penetratieve seks. Heel verstandig. Ik vind 13 jaar persoonlijk ook best jong hiervoor, maar het is natuurlijk aan jou om daar zelf een mening over te vormen. Als jij besluit dat je er toch oké mee bent, kun je eens zorgen voor anticonceptie en dan eens wat proberen.

 

Nogmaals top dat je je ‘nee’ hebt durven zeggen. Heb je ook uitgelegd waarom? Probeer hierover zou duidelijk mogelijk te zijn naar elkaar zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan en zij niet gekwetst is omdat ze misschien denkt dat het aan haar ligt. Zorg dat je van elkaar weet hoe jullie erin staan. Bespreek elkaars grenzen en hoe ver je al bent, etc. Dan is het voor iedereen lekker duidelijk.

 

Badge

Maar is het normaal dat ze me pijpte

Zolang jij het oke vind en zij ook is er niks mis mee.

Reageer