Vraag

Mijn vriendin geil maken

  • 13 May 2024
  • 5 reacties
  • 338 Bekeken

Badge

Hallo, zoals mijn eerdere topic zou ik misschien met mijn vriendin willen masturberen of meer. Alleen hoe kan ik haar geil maken? 

 

Bijvoorbeeld vragen die ik kan stellen of bepaalde plekken aanraken


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heyyy paar dingen die voor mij werken (onthoud wel, elk meisje is anders!!);

 

Je gaf aan dat jullie niet echt over seks dat soort dingen praten maar zij wel spicy foto’s stuurt, dan kan je eig wel bijna zeker zeggen dat zij er wel zin in heeft lol 


je kan als ze zo’n foto stuurt een uitdagende foto terugsturen (pas hier wel mee op, maar dat weet je denk ik wel). En daarop verder gaan, praten over wat je graag zou willen doen als jullie samen waren; “je ziet er zo mooi uit.. als je hier was zou ik zo graag …. Met je willen doen.”  
 

Je kan het ook hebben over iets wat zij doet dat jou helemaal “gek maakt” en ook andersom vragen, dan weet je ook wat zij leuk vindt
 

watbetreft in persoon samen: 

 

ik vind het leuk als mijn vriendje me kust op plekken naast mijn mond, dus wangen, schouders, oren, voorhoofd en daarna kan je naar beneden werken dus borstkas etc 

 

ook kan je als jullie knuffelen je hand op haar middel leggen en stiekem meer naar beneden naar haar kont of naar boven naar haar borsten ; ALS ze dat goed vindt natuurlijk!!!

 

hopelijk helpt dit wat xx

 

Reputatie 7
Badge +4

Ook over sex met je vriendin; begin eerst met andere dingen zoals hand en vinger werk en neem de tijd om elkaar te leren kennen lichamelijk op die manier. Daarna komt alles vanzelf :)

Badge

@Hello1, bedankt voor je reactie. Ik zal het proberen!

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Geitje09 , 

 

en , heeft t geholpen? Of kan je updaten?? 

 

Xx

Badge

@Geitje09  nee nog niet. Maar ik wacht gewoon af

Reageer