Vraag

mijn vrienden vinden aftrekken vies maar ik doe het

  • 27 April 2020
  • 9 reacties
  • 776 Bekeken

Badge

Hoi, ik(13) trek mij regelmatig af maar mijn vrienden praten in de klas over dat zij aftrekken echt heel vies vinden . Zij weten ook niet dat ik mij aftrek. Ik vind het dan ook heel ongemakkelijk.

Moet ik stoppen?


9 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Ik denk dat ze heus wel aftrekken want volgens mij vind elke jongen het lekker. Maar durven ze het niet toe te geven

Hallo Idk123 help :)

Je moet niet stoppen met aftrekken omdat je vrienden het zeggen. Waarschijnlijk trekken ze zichzelf toch stiekem af inderdaad.

-TheMightySlayer <3

Hoi

 

Naar mijn gevoel hoef je deze uitspraken van je vrienden niet al te serieus te nemen. Zoals hierboven reeds gezegd werd is de kans groot dat ook zij zichzelf bevredigen. Ga er gerust mee door hoor, als je het fijn vindt. 

 

Gr. Kenshin

Heyy

Tuurlijk moet je niet stoppen! Misschien zeggen zij gewoon dat ze niet aftrekken maar doen ze het wel. 

Groetjes

Kaas123

Badge

Dank jullie allemaal voor jullie reacties en mij helpen met een beslissing maken

Reputatie 5
Badge +5

Hoezo beslissing maken? Als je het wil doe je het en anders niet. Maar het is helemaal niet vies ofzo

Reputatie 2
Badge +2

Hoi, ik(13) trek mij regelmatig af maar mijn vrienden praten in de klas over dat zij aftrekken echt heel vies vinden . Zij weten ook niet dat ik mij aftrek. Ik vind het dan ook heel ongemakkelijk.

Moet ik stoppen?

Hun vinden dat helemaal niet en trekken zelf ook af  alleen durven ze dat niet te zeggen en praten ze elkaar ma om erbij te horen😂 geloof me -16 jarige die ook 13 is geweest en in een positie als jou hebt gezeten. Ilde meeste beginnen op hun 10e pf 11e en hun wss ook

heyy,

ik denk dat je moet doen wat je zelf prettig vindt. dat je vrienden dat vies vinden dat moeten ze zelf weten maar ze doen het zelf vast ook. 

doe wat je zelf fijn en prettig vind

Badge

doe gewoon wat je zelf geil vind, je vrienden zullen als ze later in de puberteit komen ook wel begrijpen dat dit lekker is

 

Reageer