Vraag

mijn vriend van 13 jaar wil seks met mij

  • 25 April 2022
  • 8 reacties
  • 1140 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Hey iedereen! 

Zoals je op de titel ziet mijn vriend van 13 jaar wilt seks met mij en ik ben 15 jaar  we zijn allebei een jongen en ik vroeg me af is dit op zulke leeftijd niet te jong voor seks want hij wilt dit zo graag en ik eigenlijk ook haha en wat moet je doen bij de eerste keer seks? Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes!!!


8 reacties

Als jullie allebei echt willen. En jullie vinden elkaar echt leuk.  Is het oké. 13 jaar vind ik wel een beetje jong, maar als jullie allebei het echt willen vind ik zelf het ok. Condoom is heel belangrijk bij eerste keer sex , anders kan je soa krijgen. Maar je moet ook voorzichtig de condoom openmaken en aandoen . echt voorzichtig. Nou, veel plezier !

 

Veel plezier. Als jullie allebei het willen is het echt fijn

Luna  

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, 

Het belangrijkste is dat jullie het allebei graag willen. Ik weet niet of je te jong bent voor sex, want er is geen leeftijd bepaald waarop sex 'normaal' is. Het gaat erom of je er klaar voor bent en allebei wilt. 

 "en wat moet je doen bij de eerste keer seks?"

Ik denk dat jullie dat zelf moeten bepalen. Geef duidelijk je grenzen aan en zeg wat je fijn vindt en niet. En begin gewoon met experimenteren. 

Groeten, Lotus

Reputatie 5
Badge +1

Hoi, ik heb nog een tip voor als je daadwerkelijk sex gaat hebben.
Gebruik glijmiddel! Omdat de anus niet van zich zelf vocht aan maakt is glijmiddel erg belangrijk. anders krijg  je wondjes en gaat het bloeden. En als jullie allebei graag willen zou ik het gewoon doen! Succes!

groetjes  en liefs, Purple

Hoi, er is niet een leeftijd waarop je oud genoeg bent voor sex. Maar als je nog twijfelt of je wel wil kan je misschien beter nog even wachten. En je moet elkaar en elkaars keuzes respecteren.

Reputatie 5
Badge +4

Oké 

Reputatie 1
Badge

Hoi,

 

Als jullie allebei willen. En ook prettig in voelen. Als je twijfelt wacht dan tot je het wel zeker weet. Het maakt niet uit hoe oud je bent om seks te hebben. Gemiddelde is het: is 15 jaar en enkele maanden. Maar het kan eerste of later.  Er zijn mensen die heb hun 17 jaar seks hebben. 

 

En als je condoom is belangrijk bij eerste keer, anders kan je soa krijgen. Maar je moet voorzichtig zijn met een condoom openmaken en aandoen. 

 

Vraag misschien gewoon aan je ouders "Hoe oud waren jullie toen jullie eerste seks hebben” als ze vragen waarom. Zeg gewoon dan bijvoorbeeld 'uit nieuwsgierigheid’ het hoeft niet 

 

Groetjes 

 

 

 

Reputatie 4
Badge +4

Ik zou zeggen, doe het stap voor stap. Niet meteen naar seks maar misschien eerst alleen elkaar bekijken of iets anders en eventueel aftrekken, daarna pijpen en misschien daarna als je het nog leuk of fijn vind pas seks hebben?

Reputatie 1
Badge

Dacht ik ook @Jojodegeit 

 

Reageer