Vraag

mijn vriend heeft een kleine penis wat moet ik doen.

  • 29 April 2024
  • 11 reacties
  • 675 Bekeken

Zijn penis is ongeveer 10 cm stijf wat moet ik hiermee doen


11 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey. ik lees altijd dat de lengte niet belangrijk is, dus geniet van elkaar! Als het allemaal werkt maakt het ook niet uit toch? ;)

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +6

Hii!

Ben het helemaal met @Tover01 eens! De lengte doet er echt niet toe zolang alles gewoon goed functioneert is er niks aan de hand so don't worry be happy :)

Groetjesss!

Reputatie 7
Badge +17

Daar kan je mee doen wat je ook doet met een een penis van een andere lengte.

Reputatie 6
Badge +3

Dusssss??? Doe ermee wat je met een andere “grote” penis zou doen?

Reputatie 7
Badge +18

Hoi,  geen probleem toch? Wat je moet doen is samen lekker verliefd zijn en een penis van 10 cm kan ook gewoon leuke doen 😉 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 3
Badge +4

Zijn penis is ongeveer 10 cm stijf wat moet ik hiermee doen

En? Als mijn vriendje nu een lul heeft van 19cm of van 8cm maakt mij me niet uit het is altijd wel leuk maar niemand is perfect ,je kan altijd een trio doen als hij dit wil

Badge

Nieuwe vriend zoeken

Reputatie 6
Badge +4

@Ano.077 Daar kan hij ook niks aan doen, hoe oud is hij? En wat wil jij dan doen?

Reputatie 6
Badge +3

Nieuwe vriend zoeken

 Ah ja dus jouw vriend moet ook maar bij je weg als ne een “lelijke” kut hebt of kleine tieten. Want daar kan jij lekker veel aan doen. Snap t.

Reputatie 3
Badge +2

Je mag dankbaar zijn dat je het mag zien, zeker als hij “zo klein” is, is hij er misschien onzeker over.

Zolang hij maar goed “werkt” zie ik t probleem niet toch ? Misschien is hij nog wat jong en groeit hij nog. Ik zou daar niet op afknappen.

Badge

Met een penis kan je je urine losen, het maakt daarintegen niet uit hoelang de tunnel is zolang hij maar goed functioneerd. Geen zorgen als je hem nog niet de juiste formaat vind want dat komt waarschijnlijk nog. Groetjes 

Reageer