Skip to main content

Hoi ik ben 13 jaar bijna 14. Mijn voorvel kan als mijn penis in een slappe toestand is helemaal naar achter, maar als mijn penis stijf is kan hij maar voor de helft naar achter. Wat moet ik doen?

Dat is denk ik normaal je kan altijdbmet glijmiddel proberen


Toen ik je leeftijd had had ik precies hetzelfde. dit gaat vanzelf weg


In bad of onder de douche oefenen


Dutchboy dankje voor je reactie dit help me enorm. Aubien wat bedoel je met oefenen? Wanneer ik een stijve heb of wanneer hij slap is want als ie slap is lukt het gewoon


Dutchboy dankje voor je reactie dit help me enorm. Aubien wat bedoel je met oefenen? Wanneer ik een stijve heb of wanneer hij slap is want als ie slap is lukt het gewoon

@Itsglennir als je het onder de douche/bad doet wordt je huid wat slapper/weker dan is het misschien makkelijker om met een stijve je voorhuid “in stapjes” naar achteren te schuiven. Dus niet in een keer maar probeer elke dag een stukje verder te gaan. En als het echt te veel pijn doet is het verstandig om toch naar je huisarts te gaan. Suc6 en laat ff weten of het je lukt


Ik zal proberen


Vaak oefenen helpt inderdaad. Het kan ook nog veranderen naarmate je ouder wordt. Als niks helpt na een lange tijd, kan je de huisarts bezoeken


Ik zal proberen

Hoe doe je dat dan nu als je je gaat aftrekken?


Gewoon, naar achteren trekken en weer naar voren. Maar ik heb dan dat het voorvel net niet helemaal naar achteren kan, als er voorvocht bij komt kan ik hem voor ¾ naar achteren trekken


Doet dat dan geen pijn!


Is normaal. Je kan onder de douche.proberen of met glijmiddel of vasseline


Ik moet jullie wqt vertellen! Gisteren kwam ik erwchter dat ik mijn penis nooit ver genoeg naar achter heb gedaan! Dus ik heb gister 10 leer naar achter gedaan en schoongemaakt. Nu als ikeen stijve heb kan mijn voorvel meer naar achterwn!


Reageer