Mijn vader blijkt mijn moeder te zijn WAT MOET IK NU DOEN

  • 11 March 2015
  • 7 reacties
  • 921 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee iedereen,

Ik zit met een heel groot probleem.
Ik heb al zo lang als ik me kan herinneren alleen een vader, mijn moeder was niet in beeld. Volgens mijn vader is zij weggegaan toen ik ongeveer 1 jaar was, en hij wilde niet dat ik ooit contact maar haar ging zoeken.

MAAR laatst ben ik erachter gekomen waarom niet..

Mijn vader was eerst mijn moeder!!!
Ik zal dit even uitleggen.

Mijn moeder en vader waren een heterostel, en kregen toen mij.
Mijn moeder zat eigenlijk al haar hele leven met het idee dat ze het verkeerde geslacht had, en heeft dat toen aan mijn vader verteld.
Hij heeft ons toen verlaten, omdat hij niet gay was en het sws moeilijk vond dat ze dit al haar leven voor hem had verborgen!
Mijn moeder, nu dus mijn vader!!, heeft een geslachtsoperatie e.d. gehad en heeft mij dit nooit verteld...

Dit is dus waar ik ineens achter kwam laatst en ik zit er best wel mee...
Ik voel me bedrogen door de leugens van mijn vader (of moeder?!!?!?)

Gelukkig heeft mijn vader nu wel een vriendin die goed voor zijn nep penis zorgt enzo en ik kan dus ook gewoon doen alsof ik een moeder heb, maar ik ben nu heel erg in de war met mijn eigen identiteit...

Heeft er iemand iets vergelijkbaars meegemaakt en heeft die tips?
En sws zijn alle tips welkom!!!!!!!!!!!

HELP ME ALSJEBLIEFT
Ik weet nog of ik nog wel door wil leven want alles blijkt gelogen...:mad:

7 reacties

Het is misschien goed om hier met je vader te praten. Praten lost namelijk veel dingen op. 
Hee dankjewel voor je reactie!
Maar met welke vader moet ik dan gaan praten? Wat denk jij dat het beste is?
ja, dat is wel een grote shok voor je geweest. miss is het goed om met je moeder die je vader is er gewoon over te praten. als je je in hem verdiept zie je ook dat het lastig is voor hem 🙂 jullie staann quite
Ik zou met je vader (dus je vader die eigenlijk je moeder is) gaan praten en vragen waarom hij het je niet heeft verteld en zelf uitleggen hoe je er bij voelt. Probeer er samen uit te komen hoe jullie je hier over voelen.
Probeer met je vader (je moeder) te gaan praten. Het is misschien moeilijk maar zo begrijp je elkaar! 

Succes!

Greetzz
Heyhey,

K denk ook dat je erover meot praten
k vind t logisch dat je vader (eigenlijk je moeder) t niet gelijk heeft vertelt, t is best heftig

toch hoeft er niks te veranderen
je vader (moeder) houd van je en zou niet zonder je willen!
who cares of t een man of een vrouw is! T is jou pama of mapa
tuurlijk is t wennen, maar Uiteindelijk...

liefs,
Badge

probeer met die persoon te praten en misschien kan je een oplossing vinden

Reageer