Vraag

Mijn sperma gespoten boven vriendinnetje vagina

  • 21 May 2023
  • 10 reacties
  • 1115 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

We waren naakt zij lag op haar rug met benen wijd en ik boven haar. Ze trok me af. Ik wou tussen haar borsten mijn zaad lozen. Maar het kwam terecht precies over haar gleuf of vagina opening. Ik had haar net gevingerd, Er was een plasje wit waterig  slijm gelekt erin. Ze slikt geen pil en ze is 13 ik 15. Ze had ook een orgasme gehad. 

Kan ze zwanger raken zo?? Of moet de penis eerst diep erin? 
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon op grond van de  forumregels: plaats geen onnodige seksuele details.


10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ze kan inderdaad zwanger raken, maar 13 is ook wel heel jong. Waarom hadden jullie niet gewoon eff gewacht?

 

Als haar menstruatie, (ongesteldheid) te laat is kan je een zwangerschaps test doen. Het is ook niet echt slim van jullie om zonder condoom, zonder pil te gaan braden.

 

Maar goed. Het is nu al gebeurd en ik zou gewoon aan haar vragen om gwn een test laten doen.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Alphaboy  en @benebird ,

 

als je zeker wilt weten dat je niet toch zwanger bent/blijft (na onveilige seks) kun je een morning-after pil nemen….maar misschien is het verstandig dat even te overleggen met mensen van Sense. Je kunt daar vragen stellen aan deskundigen, zie

https://sense.info/nl/zwanger/morning-afterpil

en

https://sense.info/nl/hulp-advies

 

Wacht niet te lang met advies/hulp vragen, omdat je de morning-afterpil max 72 uur of max 120 uur(afhankelijk van welke morning-afterpil je neemt) na onveilige seks in moet nemen.

En wat jullie gedaan hebben lijkt mij onder onveilige seks te vallen...

 

 

Je kunt wel wachten tot je ongesteld wordt of rond die tijd een zwangerschapstest doen, maar als blijkt dat je dan zwanger bent heb je iig niks meer aan een morning-afterpil en moet je andere maatregelen nemen als je dan van je zwangerschap af wilt….

 

Je zegt dat er ‘een plasje wit waterig slijm’ in gelekt is, dus dan zou ik zeker uitkijken en actie ondernemen, dus praat met een deskundige en volg dat advies of haal zelf een morning-afterpil zou ik zeggen.

 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 2
Badge +1

@benebird 


Ze heeft mij alleen maar afgetrokken.. dus niet geneukt. Haar moeder en vader vonden het goed dat ik bij haar in bed mocht slapen! Ik mocht alles doen met haar alleen geen geslachtsgemeenschap Daar  haar pa zei dat mijn penis in erectie 18 cm nogal lang is..  ze is ja ook pas 13 jaar in de groei de puberteit . En ik dan beter  een jaar moet wachten dat haar lichaam en vagina  meer uitgegroeid is. 

Dus als je toch geen geslachtsgemeenschap hebt is de pil niet nodig vind ik. 

En een zwangerschapstest kun je pas 3-4 weken later gebruiken als ze overtijd is met de menstruatie. 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Ze kan inderdaad zwanger raken, maar 13 is ook wel heel jong. Waarom hadden jullie niet gewoon eff gewacht?

 

Als haar menstruatie, (ongesteldheid) te laat is kan je een zwangerschaps test doen. Het is ook niet echt slim van jullie om zonder condoom, zonder pil te gaan braden.

 

Maar goed. Het is nu al gebeurd en ik zou gewoon aan haar vragen om gwn een test laten doen.

Ze heeft mij alleen maar afgetrokken.. dus niet geneukt. Haar moeder en vader vonden het goed dat ik bij haar in bed mocht slapen!

weet jij wat het verschil is tussen slapen en aftrekken op iemands vagina? Heel veel namelijk.

Ik mocht alles doen met haar alleen geen geslachtsgemeenschap

JA inderdaad. MAAR. gewoon omdat nou pik er ni in is geweest. Stop het de zaadcellen niet on er nogsteeds in de baarmoeder hals te gaan.

Daar  haar pa zei dat mijn penis in erectie 18 cm nogal lang is..  ze is ja ook pas 13 jaar in de groei de puberteit . En ik dan beter  een jaar moet wachten dat haar lichaam en vagina in diepte meer uitgegroeid is. 

dat is op 14 echt niet "uitgegroeid" hoor😂

Dus als je toch geen geslachtsgemeenschap hebt is de pil niet nodig vind ik. 

bro... je sperma kan in haar baarmoeder hals komen. ZE KAN ZWANGER WORDEN. Overleg of ze aan de pil wilt. Zo niet ga maar lekker door. Je leert er vanzelf wel van.

En een zwangerschapstest kun je pas 3-4 later gebruiken.

3-4 wat? Dagen, weken, jaar, uur?

 

@benebird


Ze heeft mij alleen maar afgetrokken.. dus niet geneukt.

Ook als ze je alleen maar heeft afgetrokken en er voorvocht of sperma bij haar vagina in de buurt is gekomen, bestaat er een kleine kans dat iemand zwanger kan raken.

Haar moeder en vader vonden het goed dat ik bij haar in bed mocht slapen! Ik mocht alles doen met haar alleen geen geslachtsgemeenschap

Dit vind ik van haar ouders niet zo goed, want 13 jaar is in mijn ogen nog veel te jong om samen te slapen met een jongen, en dat ze dan ook nog zeggen dat je alles mag doen behalve geslachtsgemeenschap vind ik eerlijk gezegd een beetje dommig.

Daar  haar pa zei dat mijn penis in erectie 18 cm nogal lang is..  ze is ja ook pas 13 jaar in de groei de puberteit . En ik dan beter  een jaar moet wachten dat haar lichaam en vagina  meer uitgegroeid is. 

Pardon, heel vaag dit… hoe weet die vader hoelang jouw piemel in erectie is? Heel raar om dit als 15 jarige met je ‘schoonvader’ te bespreken, en dan helemaal dat hij dan nog zegt dat je maar even moet wachten tot zijn dochter is uitgegroeid? Dit stukje in je verhaal vind ik een beetje ongeloofwaardig...

Dus als je toch geen geslachtsgemeenschap hebt is de pil niet nodig vind ik. 

Dus als geslachtsgemeenschap hebt, is het heel verstandig om juist wel de pil, spiraaltje, prikpil oid te gebruiken en daarbij ook nog een condoom ivm een soa!

En een zwangerschapstest kun je pas 3-4 weken later gebruiken als ze overtijd is met de menstruatie. 

Een test kun je al doen op het moment dat een meisje 1 dag over tijd is

 

 

Ik vind persoonlijk dat als je seks gaat hebben met iemand, of hand en spant diensten uit wil voeren 😅, je dan ook zo volwassen hoort te zijn om eerst goed na te denken over je veiligheid!

Reputatie 5
Badge +3

is ze al ongesteld zo ja zou ik een zwangerschapstest laten doen als ze nog niet ongesteld is dan is het alsnog slim maar niet noodzakelijk

Reputatie 2
Badge +1

@benebird

Pardon, heel vaag dit… hoe weet die vader hoelang jouw piemel in erectie is? Heel raar om dit als 15 jarige met je ‘schoonvader’ te bespreken, en dan helemaal dat hij dan nog zegt dat je maar even moet wachten tot zijn dochter is uitgegroeid? Dit stukje in je verhaal vind ik een beetje ongeloofwaardig...

Dus als je toch geen geslachtsgemeenschap hebt is de pil niet nodig vind ik. 

Dus als geslachtsgemeenschap hebt, is het heel verstandig om juist wel de pil, spiraaltje, prikpil oid te gebruiken en daarbij ook nog een condoom ivm een soa!

Haar vader is een goede collega en vriend van mijn  stiefpa.  Die kent mij hij komt bij ons thuis en vertrouwt mij. 

Hoe  hij weet hoe groot mijn harde Pik is  ..? 

Het was vroeg in de morgen ik was   in de logeerkamer. Hij wou gaan zeggen het ontbijt was klaar. Ik had me net gedoucht en nog naakt  met een ochtend erectie. Hij reageerde  je hebt   eentje echt al een heel grote volwassen  formaat . De mijne is maar een kleintje 12 cm..  die van jou al eens opgemeten? Ik zei verlegen ja met een rolmaat 18 cm. Hij zei toen.. Je weet dat jonge meisjes van  13 jaar als mijn dochter.. de vagina  nog niet in volle lengte  is  als bv bij mijn  vrouw?  Dat kan pijn geven of uitscheuren. Misschien beter  een jaar wachten met penetratie was zijn  advies. 

Mijn vriendinnetje gaat aan de pil . Ze hadvan de dokter een morning after pill nood conceptie werkt tot  5 dagen erna nog. 🙌

 Ik  hoef geen condoom om te doen  daar ik heb ook  geen soa. Pijpen of vrijen met een rubber is echt niet lekker.. voor mij niet en haar. 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Alphaboy,

 

Mijn vriendinnetje gaat aan de pil . Ze hadvan de dokter een morning after pill nood conceptie werkt tot  5 dagen erna nog. 🙌

 

dat is ook de enige verstandige beslissing die je volgens mij kon nemen…..

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Onnodige quotes verwijderd 

Ik blijf het raar vinden, als je daar op de manier waarop jij het hier zo neer typt, zo met haar vader over praat, maar goed dat is wat ik ervan vind!

Een morning after pil werkt tot 3 of 5 dagen na de seks, ligt er aan welke pil je hebt. 

Een condoom gebruiken is wel altijd het beste, omdat je van pijpen en seks zonder condoom toch een soa kunt oplopen.  En als je allebei zeker weet dat je geen soa hebt, omdat je dit hebt laten testen is een condoom ivm soa idd niet nodig, maar geeft wel extra bescherming om een zwangerschap te voorkomen. 

Oja en de pil elke dag netjes gebruiken is altijd verstandig, want je kunt ook zwanger worden van voorvocht, er is niet altijd penetratie nodig, als jullie dit hadden gedaan was die noodpil niet nodig geweest. 

Hopelijk hebben jullie er iets van geleerd en zorgen jullie beide voor dubbele bescherming, want een ongeluk zit in een heel klein hoekje. 

Reputatie 5
Badge +2

Als ze al ongesteld is kan dit inderedaad maar de kans is klein. Misschien kan ze een morning-afterpill nemen? Ik hoop dat ze niet zwanger is want jullie zijn beiden nog heel jong om ouders te zijn.  Ze kan beetje later een zwangerschaptest nemen. Hou ons op de hoogte alsjeblief

groetjes x

Reageer