@benebird
Ze heeft mij alleen maar afgetrokken.. dus niet geneukt.
Ook als ze je alleen maar heeft afgetrokken en er voorvocht of sperma bij haar vagina in de buurt is gekomen, bestaat er een kleine kans dat iemand zwanger kan raken.
Haar moeder en vader vonden het goed dat ik bij haar in bed mocht slapen! Ik mocht alles doen met haar alleen geen geslachtsgemeenschap
Dit vind ik van haar ouders niet zo goed, want 13 jaar is in mijn ogen nog veel te jong om samen te slapen met een jongen, en dat ze dan ook nog zeggen dat je alles mag doen behalve geslachtsgemeenschap vind ik eerlijk gezegd een beetje dommig.
Daar haar pa zei dat mijn penis in erectie 18 cm nogal lang is.. ze is ja ook pas 13 jaar in de groei de puberteit . En ik dan beter een jaar moet wachten dat haar lichaam en vagina meer uitgegroeid is.
Pardon, heel vaag dit… hoe weet die vader hoelang jouw piemel in erectie is? Heel raar om dit als 15 jarige met je ‘schoonvader’ te bespreken, en dan helemaal dat hij dan nog zegt dat je maar even moet wachten tot zijn dochter is uitgegroeid? Dit stukje in je verhaal vind ik een beetje ongeloofwaardig...
Dus als je toch geen geslachtsgemeenschap hebt is de pil niet nodig vind ik.
Dus als geslachtsgemeenschap hebt, is het heel verstandig om juist wel de pil, spiraaltje, prikpil oid te gebruiken en daarbij ook nog een condoom ivm een soa!
En een zwangerschapstest kun je pas 3-4 weken later gebruiken als ze overtijd is met de menstruatie.
Een test kun je al doen op het moment dat een meisje 1 dag over tijd is.