Vraag

mijn piemel

  • 10 February 2024
  • 7 reacties
  • 416 Bekeken

Reputatie 6
Badge +4

Hé iedereen ik ben nieuw hier en ik lees vaak hier dat bij veel jongens hun piemel van slap naar stijf veel groter wordt. Mijn piemel groeit maar 1 cm van slap naar stijf hoe kan dat?


7 reacties

Reputatie 5
Badge +4

dat is bij iedereen anders bij de ene verdubbelt hij in lengte en bij de andere komt er maar 1 cm bij is gwn zo

een vraagje hvl cm is je pik slap en stijf?

Reputatie 5
Badge +3

Dat is idd heel verschillend per persoon. Deze verschillen in penis hebben zelfs een naam. 

wanneer een man zijn penis van slap naar stijf minder dan 4cm groeit heeft hij een shower.

Wanneer een man zijn penis van slap naar stijf meer dan 4cm groeit heeft hij een grower.

 

​​​​​Vaak hebben mannen met een shower dus ook een grotere slappe penis terwijl mensen met een grower vaken een grotere stijfe penis hebben.

Reputatie 6
Badge +4

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

@ik_kan_geen_nickname_bedenken oke bedankt maar als ik in de puberteit kom kan dat dan wel veranderen?

Reputatie 6
Badge +4

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

@Eminem4Life oke bedankt slap is hij 7,5cm en stijf 8,5 cm en de omtrek blijft ook hetzelfde bij slap en stijf

Reputatie 6
Badge +4

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

@Eminem4Life  En oh ja ik ben net 12

Reputatie 5
Badge +4

Je zit in het gemiddelde van je leeftijd dus maak je geen zorgen en je bent nog maar 12 dus je moet nog in je puberteit komen

Reputatie 5
Badge +3

@Rick123 

Ah kijk je bent pas 12, je zit waarschijnlijk nog niet of net in de puberteit en je piemel heeft ook nog niet zijn groeispurt gemaakt.

Dan zal ik je vooral geen zorgen maken.

Ik weet dat je nu misschien denkt dat er vanalles mis kan zijn met je piemel en dat ie heel klein is ofzo.

Maar ik zal je vooral geen zorgen maken. Toen ik jouw leeftijd was 11/12 toen was mijn piemel 9cm stijf en 7cm slap. Nu 2½-3 jaar later nu ik 14 ben is mij piemel 9,5 cm slap en 15.5 cm stijf. Dat is niet om te zeggen van kijk mij nou maar meer van dat ie echt nog wel gaat groeien.  Er kan nog vanalles gebeuren met je piemel dus zolang je hem niet verliest komt het vast wel goed.

Reageer