Skip to main content

mijn penis mening (MEIDEN)

• June 8, 2025
  • 7 reacties
  • 379 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ik ben 16j en heb een pik van 11cm slap en 19cm stijf, omtrek is ongeveer 13cm hard, mijn schaamhaar is kort en k scheer het elke 3 weken, dus wat vinden jullie hiervan? ik ben soms onzeker als ik hoor hoelang mijn vrienden zeggen dat die van hun zijn

7 reacties

dreamy-d2
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 8, 2025

Hoihoi!

Je hoort hier helemaal niet onzeker over te zijn! Meeste meiden vinden het niet erg hoe groot een penis van een jongen is. En in het algemeen is ie gewoon prima! Het maakt echt niet uit dat het van je vrienden langer is. Maak je geen zorgen!

groetjes!

anoniempjee xx
Forum|alt.badge.img+1

oke dit is mss gwn mijn rare mening, ma ik vind OPRECHT, geen grap, 11 cm stijf al groot. ik zou dus gwn nie onzeker zijn daarover want ale onder 11 cm zo 9cm gaat nog ma daaronder is wel te klein vind ik, ma ik vind 19 cm echt gwn GIGANTISCH

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 9, 2025

@anoniempjee xx ​@dreamy-d2  bedankt voor de zelfzekerheid, mijn vrienden zeggen dat ze allemaal ongeveer 25cm hebben, maar als ik jullie reacties lees denk ik dat ze aan het overdrijven zijn

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Uhh ja dat zijn ze zeker

J.R.
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 10, 2025

Jazeker, volgens mij is de max 20 centimeter, dit is echt lang joh

Forum|alt.badge.img

@louigi  Jongens scheppen heel vaak op over de lengte van hun pik. Dat jouw vrienden zeggen dat ze allemaal een pik van ongeveer 25 cm hebben lijkt heel erg op opschepperij. Misschien zijn ze jaloers op jou omdat jij een pik hebt van 19 cm. De gemiddelde lengte van een pik is ongeveer 15 cm. De mijne is 14 cm stijf. 

Dus helemaal geen reden om onzeker te zijn. Wees trots op je 19 cm want heel veel jongens zijn daar jaloers op!

clownsvisje
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • June 10, 2025

Wij krijgen nu SO in de klas en in onze bundel stond dat een slappe penis meestal tussen de 5 en de 13 cm is en een stijve tussen de 12 en de 17 cm.