Mijn oom

  • 10 December 2023
  • 3 reacties
  • 478 Bekeken

Ik heb al een keer eerder iets gezegd over mijn oom zie hieronder

“Ik heb dus een oom die vaak naar de sportschool gaat. Hij is daarom best gespierd en hij heeft dikke gespierde tieten. 

 

Ik vind het zo lekker als we samen gaan stoeien en hij op me ligt. Maar dan krijg ik meestal een stijve alleen ben ik bang dat hij dat voelt. Maar ik denk dat hij het stiekem ook lekker vind. Hij logeert vaak bij ons

Ik wil alleen een keer stoeien met hem zonder bovenkleding dan kan ik lekker in hem knijpen.

Is dat raar en hoe pak ik het aan?

Ik ben een jongen maar zeker niet gay. Ik vind mijn oom gewoon lekker.’",

 

Ik heb dus afgelopen nacht een natte droom over hem gehad dat ik doggy had met hem. De dag daarvoor had hij mij een bearhug gegeven. Ik wil nu echt zonder shirt met hem stoeien. Ik krijg alleen al een stijve als ik over hem denk.


3 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Bro je bent gay accepteer het niet dingen doen met je oom zoek een andere gozer en wanneer je neukt pak een condoom 

Reputatie 6
Badge +4

Hoi @anonymous-09 ,

 

We lezen dat je seks met een volwassene wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Groeten,

Britta van de Kindertelefoon

 

Reputatie 7
Badge +6

Hey, je hoeft niet gay te zijn, maar er zijn ook meer opties dan gay of hetero!

Ik zou echt nietaan zon shirless stoeipartij beginnen als je al Zo geil bent. Misschien stoeien sowieso even laten zitten. Dit soort dingen willen doen met een volwassene is echt niet de bedoeling. Probeer er ook niet meer aan te denken.  Dit kan echt de. Verkeerde kant op gaan. 

Reageer