Mijn ontmaagding

  • 17 December 2018
  • 1 reactie
  • 3325 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ontmaagding

Het is spannend en voor (bijna) iedereen gaat dit moment ooit komen; je ontmaagding. Mijn ontmaagding was ongeveer een maand geleden, ik was toen 15.

Het was bij mij thuis en we waren al een tijdje aan het praten over seks. We waren wel al bezig met andere dingen zoals pijpen en beffen, maar toch bleef de eerste keer seks nog een echte stap! Het is toch iets wat altijd iets was dat toch nog wel spannend was om over te praten! Onze ouders hadden ons allebei wel al lanf en breed verteld dat áls we het dan zouden doen, dat we het dan wel echt veilig moesten doen! Vaak werd hier dan door mij op gereageerd met een 'Jaha mam!', want zelf dacht ik helemaal niet dat ik überhaupt in het komende jaar seks zou hebben. Het was niet dat ik het niet wilde, want ik voelde dat ik er klaar voor was, maar het was gewoon dat ik dacht dat het 'er nog niet van zou komen'. Totdat we op een zekere avond bij mij thuis op bed lagen en Netflix aan het kijken waren.

We waren een beetje aan het knuffelen en voelen aan elkaar tot dat mijn vriendin opeens zei dat ze het nu graag zou willen doen. Ik raakte enorm in de stress en het enige wat ik kon uitspreken waren de woorden: 'Uh, weet je het zeker?'. Nogmaals, ik wilde wel, maar ik vond het gewoon spannend en dacht dat het alleen maar heel ongemakkelijk zou worden en vooral dat ik het fout zou doen!

Uiteindelijk deed ik na heel wat ongemakkelijk knuffelen terwijl er 10.000 gedachtes door mijn hoofd heen spookten toch mijn condoom om. En nu? Dat is het enige wat ik kon denken. Om het allemaal nog ongemakkelijker te maken zei ik dat dan ook maar even tegen mijn vriendin, 'En nu?'. Eigenlijk een best domme vraag, want aangezien mijn vriendin ook nog maagd was, kon ik niet verwachten dat zij hier wél ervaringsdeskundige in was.

We besloten gewoon wat te proberen en begonnen door gewoon het meest simpele standje ooit dan maar te proberen. Zie hier; de missionaris.


Gelukkig voelde ik zodra we begonnen dat mijn vriendin het ook erg spannend vond, omdat ze beneden helemaal haar spieren had aangespannen. Ik zei, om nog een soort van mijn mannelijkheid te redden, op de allerstoerste stem die ik op dat moment nog kon opzetten: 'Relax. Ontspan je gewoon.' Het werkte wel, want uiteindelijk bleek dat het gewoon ging!

Ik ga hier geen verhaal ophangen dat mijn eerste keer zogenaamd GE-WEL-DIG was, want dat is gewoon niet zo. De meeste jongens, en ik dus ook, praten altijd heel stoer over seks zus en seks zo, maar uiteindelijk was mijn ontmaagding toch wel heel spannend en niet zo fantastisch als je misschien tegen je vrienden zegt.
Maar het is echt niet erg. Het is niet erg als je eerste keer niet zo geweldig is, want hé, daarvoor heb je nog alle volgende keren.

Dit was mijn verhaal over mijn ontmaagding! Ik ben heel erg benieuwd naar die van jullie...


bron image: sense.info.nl

1 reactie

Hoi

Leuk dat je hier even je verhaal deelt. Ook fijn dat je gewoon eerlijk bent, in plaats van de klassieke overdreven verhalen die ik wel eens hoor.

Dat het spannend was en dat je even niet wist wat te doen, lijkt me normaal. Jullie lijken er samen achter gekomen te zijn hoe het werkt, en dat heeft jullie vast dichter bij elkaar gebracht.

Groetjes
Kenshin

Reageer