Vraag

mijn menstruatie blijft uit. ben ik zwanger?

  • 7 July 2022
  • 4 reacties
  • 298 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoihoi, ik zit met een probleem mijn menstruatie blijft uit. Ik ben een stress persoon dus stress hem al dagen. Ik heb seks gehad, waarvan 1 keer helaas niet veilig. Nu heb ik gisteren en vanmorgen zwangerschap testen gedaan die allemaal negatief zijn (4 stuks).  Ook plas ik mega veel en heb ik last van diarree. Ik denk dat ik mezelf gek maak, maar weet het niet. Nu is mijn cyclus al ruim de 5 jaar dat ik menstrueer onregelmatig, maar heb er geen goed gevoel bij. Mijn ouders op de hoogte stellen vind ik niet tof. Wat moet ik doen? Afspraak maken bij de dokter vind ik ook nog wel vroeg. 
groetjess


4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey @Megan234 ,

Ik zou toch naar de huisarts gaan hoor,  zij hebben beroepsgeheim en mogen niks aan je ouders vertellen. De huisarts kan je verder helpen en dan heb je wel zekerheid…

 

 

Badge

Waarneer was je vorige menstruatie?

4juni. Was mijn vorige menstruatie begonnen. Ik heb een cyclus van 31 dagen gemiddeld. Is ook al weleens 38 geweest 

 

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Hoi, hoe is het afgelopen als ik vragen mag? Ik zit op dit moment met precies hetzelfde probleem en stress ook heel erg namelijk. 

Reageer