Vraag

mijn meester heeft me zwanger gemaakt.

  • 13 January 2022
  • 10 reacties
  • 1640 Bekeken

Badge

het was een gwn school dag. tot mijn meester zei dat ik moest nablijven ik snapte het wel want ik luisterde niet.

maar nee mijn meester wou SEKS met me ik schrok me dood. ik zei nee

maar was te laat.

ik ben nu 8 maanden zwanger en je wilt het niet ik ben nog maar 13.


10 reacties

Reputatie 6
Badge +3

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad / wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.

Reputatie 6
Badge +7

Weten je ouders er van, en wat zeggen zij?

Reputatie 5
Badge +3

Hou je je zwangerschap verborgen? Weet iemand ervan? Ik zou als ik jou was de kindertelefoon bellen. En het aan iemand vertellen die je ermee kan helpen zoals een vertrouwenspersoon op school:) 

Reputatie 5
Badge +2

Ik vind het een beetje een raar verhaal, want als je 8 maanden zwanger bent is het zowat onmogelijk dat je ouders het niet weten (kun je gewoon niet verbergen), maar als je ouders het weten dan hoef je het hier toch niet te vragen? 

 

 

Hoe dan ook, ik wil je vraag toch even proberen te beantwoorden, want het is echt een heel lastige situatie waar je in zit.

 

Ik neem maar even aan dat je moeder ervaring heeft met zwangerschap, dus je bent beter af als je het aan haar vertelt, ze heeft vast beter advies dan ik je nu eigenlijk kan geven. 

Eigenlijk was het verstandiger geweest als je het eerder had vertelt aan je ouders, want nu is het te laat voor eventuele abortus en je bent te jong om voor een kind te kunnen zorgen...

Verder moet je het bij de politie melden, het is gedwongen seks en dus seksueel misbruik.

 

 

Groetjes, ThatGalacticRobot

 

 

Badge

het is 8 weken moest er staan geen 8 maanden en ze weten het. en ik wou het geen eens.

 

Reputatie 5
Badge +3

Wil je het kindje houden of niet?

Heyy

 

Jeetje zeg.. Wat verschrikkelijk dat dit je is overgekomen.

Fijn dat je ouders er al wel vanaf weten. Je geeft aan 8 weken zwanger te zijn, dat betekend dat er nog meerdere dingen mogelijk zijn. Je kan het kind houden, maar je kan ook nog abortus plegen. Het lijkt mij een goed idee alle opties samen met je ouders te bekijken en om goed met elkaar te overleggen. 

Voor meer informatie over een onbedoelde zwangerschap en de mogelijkheden die je nu hebt kan je deze link eens (samen met je ouders) doorlezen: https://www.thuisarts.nl/abortus/ik-ben-ongewenst-zwanger

 

Ik zou samen met je ouders ook kijken of je aangifte kan doen tegen je meester (als jullie dat nog niet hebben gedaan). Je meester heeft je namelijk je seksueel misbruikt want het was tegen je zin in. Wat je meester heeft gedaan is behoorlijk strafbaar.. Ook kan je samen met je ouders kijken of je hulp en ondersteuning kan krijgen om deze gebeurtenis te verwerken (als je daar behoefte aan hebt). Dat is misschien ook wel erg prettig voor je.

 

Je kan iedere dag anoniem contact opnemen met Centrum Seksueel Geweld. Die mensen kunnen je ook ondersteuning bieden en helpen. Centrum Seksueel Geweld is telefonisch 24/7 bereikbaar en is via hun chat tussen 9:00 en 17:00 bereikbaar.

Ook kan je iedere dag tussen 11:00 en 21:00 met de kindertelefoon bellen / chatten als je anoniem je verhaal kwijt wilt. De medewerkers van de kindertelefoon kunnen je ook goede hulp bieden.

 

 

Heel veel sterkte gewenst!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 6
Badge +3

De reactie die ik 13 januari plaatste is zeker niet de meest gepaste in deze situatie. Gelukkig hebben diverse forumleden mij al gecorrigeerd.

Bedankt daarvoor en mijn excuses.

Ab W

Reputatie 5
Badge +2

het is 8 weken moest er staan geen 8 maanden en ze weten het. en ik wou het geen eens.

 

Oh… Ik dacht al…

Heyy

 

Jeetje zeg.. Wat verschrikkelijk dat dit je is overgekomen.

Fijn dat je ouders er al wel vanaf weten. Je geeft aan 8 weken zwanger te zijn, dat betekend dat er nog meerdere dingen mogelijk zijn. Je kan het kind houden, maar je kan ook nog abortus plegen. Het lijkt mij een goed idee alle opties samen met je ouders te bekijken en om goed met elkaar te overleggen. 

Voor meer informatie over een onbedoelde zwangerschap en de mogelijkheden die je nu hebt kan je deze link eens (samen met je ouders) doorlezen: https://www.thuisarts.nl/abortus/ik-ben-ongewenst-zwanger

 

Ik zou samen met je ouders ook kijken of je aangifte kan doen tegen je meester (als jullie dat nog niet hebben gedaan). Je meester heeft je namelijk je seksueel misbruikt want het was tegen je zin in. Wat je meester heeft gedaan is behoorlijk strafbaar.. Ook kan je samen met je ouders kijken of je hulp en ondersteuning kan krijgen om deze gebeurtenis te verwerken (als je daar behoefte aan hebt). Dat is misschien ook wel erg prettig voor je.

 

Je kan iedere dag anoniem contact opnemen met Centrum Seksueel Geweld. Die mensen kunnen je ook ondersteuning bieden en helpen. Centrum Seksueel Geweld is telefonisch 24/7 bereikbaar en is via hun chat tussen 9:00 en 17:00 bereikbaar.

Ook kan je iedere dag tussen 11:00 en 21:00 met de kindertelefoon bellen / chatten als je anoniem je verhaal kwijt wilt. De medewerkers van de kindertelefoon kunnen je ook goede hulp bieden.

 

 

Heel veel sterkte gewenst!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Mee eens!

 

Zelf heb ik verder geen aanvullingen.

 

Groetjes, ThatGalacticRobot

Dat mag echt niet! Je kan hem aangeven! Er is namelijk verschil in leeftijd, en machtsverhouding! 

Reageer