Vraag

mijn libido

  • 15 November 2023
  • 5 reacties
  • 483 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Mijn libido is in een keer geëxplodeerd ik moet echt iedere dag 2 x klaarkomen of meer om niet rond te lopen met een stijve de seconde dat ik een knappe meid zie mijn hormonen zitten denk ik nu gewoon hoog ook zijn mijn orgasmes veel intenser hebben andere jongens hier ook last van 16 jaar btw


5 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Mijn libido is in een keer geëxplodeerd ik moet echt iedere dag 2 x klaarkomen of meer om niet rond te lopen met een stijve de seconde dat ik een knappe meid zie mijn hormonen zitten denk ik nu gewoon hoog ook zijn mijn orgasmes veel intenser hebben andere jongens hier ook last van 16 jaar btw

Hoi hoi,

Een stijve betekend niet altijd dat je aan seks denkt soms stroomt er gewoon veel bloed door je lul. Ook heb ik ergens keer gelezen dat het betekent dat je een goede bloedstroom hebt dus en niks aan adere is beschadigt. En inderdaad kan het zijn dat je veel last hebt van hormonen en zal je na de pubertijd ook minder last krijgen van stijve.

Hoop dat dit helpt 

Doei doei

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben 14 en heb er nu al er mee te maken maar niet zo heftig, ik kan dus begrijpen dat het vervelend is.

Na mate je ouder word zal het vanzelf afnemen, je kan er niks aan doen helaas.

Reputatie 7
Badge +17

Meeste jongens hebben dit wel. De een wat erger dan de ander. Het wordt vanzelf wel weer minder.

Badge

Ik ben 15 en het lastige is dat ik echt gewoon in de les wiskunde kan zitten en ineens da ding gewoon steenhard wordt zonder reden. Je bent echt niet de enigste en het zal na een tijd (hopelijk!) overgaan.

 

Reputatie 3
Badge +3

Mijn libido is in een keer geëxplodeerd ik moet echt iedere dag 2 x klaarkomen of meer om niet rond te lopen met een stijve de seconde dat ik een knappe meid zie mijn hormonen zitten denk ik nu gewoon hoog ook zijn mijn orgasmes veel intenser hebben andere jongens hier ook last van 16 jaar btw

Hoi hoi,

Een stijve betekend niet altijd dat je aan seks denkt soms stroomt er gewoon veel bloed door je lul. Ook heb ik ergens keer gelezen dat het betekent dat je een goede bloedstroom hebt dus en niks aan adere is beschadigt. En inderdaad kan het zijn dat je veel last hebt van hormonen en zal je na de pubertijd ook minder last krijgen van stijve.

Hoop dat dit helpt 

Doei doei

Weet ik maar het gaat om mijn libido niet random boners ik word er oprecht geil van 

Reageer