mijn keuze: gewoon schaamhaar

  • 24 February 2018
  • 27 reacties
  • 3000 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey, ik ben rachel, een meisje van 15. ik heb op mn 12e jaar er bewust voor gekozen om mn schaamhaar maar gewoon te laten
groeien zoals het is. toen al had ik het dus helemaal gehad met de vreselijke jeuk, ontstoken haren, pijnlijke bultjes en al die ellende.
en als ik het scheerde, dan stond er binnen korte tijd alweer alles terug. op mn 12e had ik al een hele bos haar op mn kut, ik vond het
eigenlijk wel staan bij mij, nu ik 15 ben scheer ik me nog steeds niet, ik sta nog steeds achter mn besluit en heb nu ook een grote bos
schaamhaar.
zijn er hier nog meer meisjes die ooit of net besloten hebben om te kiezen voor wat ze ZELF ECHT willen, en hun schaamhaar gewoon
laten zoals het is?? ik ben echt benieuwd of er meiden zijn die durven toe te geven dat ze hun schaamhaar bewust laten groeien, please
alleen serieuze antwoorden AUB, en geen gepraat over hoe "vies" en "lelijk" of "onverzorgd" schaamhaar wel niet is!!

27 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoi,

 

Zelf laat ik mijn schaamhaar gewoon staan, omdat het anders te erg jeukt. Het beschermt ook nog alles daar beneden, dus verkeerd is het ook niet.

 

M.V.G Gaming Girl. 

 

Ben een meisje van 16 en ik heb net als jij vroeger echt ook zelf bewust gekozen om mijn schaamhaar nooit meer te scheren, was toen net 14, nu 16 en heb ondertussen al een echt enorme zwarte jungle die over mn hele vagina groeit en alles bedekt met veel zwart haar overal.

Deel tekst verwijderd door Kindertelefoon ivm forumregel 2.

Reageer