Mijn ex wil seks.

  • 17 March 2018
  • 3 reacties
  • 424 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik ben 14 jaar en heb nog contact met mijn ex.. Hij komt binnekort naar mij toe, en we hadden het op whatsapp over seks enzo. Toen zei die wat we dan bij mij thuis gaan doen, ik zei maakt me niks uit. Maar Hij vroeg wat ik sowieso wil doen, toen zei ik zoenen. En hij 'alleen zoenen ?' hij had allang verwacht dat ik geen seks ging doen.. Ik vroeg waarom hij dat eigenlijk wil, hij zei dat heb ik altijd al willen doen. Het is nou bijna 2 jaar geleden van onze relatie, maar ik wil gewoon weten ;is het normaal om seks te hebben met je ex?? Of ben ik dan gek? Mijn moeder mag het ten eerste best weten, ze weet al dat ik ontmaagd ben. En dus weet ik dat zij in ieder geval niet boos word, maar toch.. Stel dat mn ex het door vertelt, en ik word uitgescholden daar ben ik het meeste bang voor, maar gelukkig is seks heel normaal! Maar niet op je 14e met iemand zonder relatie!!! Help me aub wat moet ik doen?? Ik wil het wel graag maar is het raarr? Xxx lisa

3 reacties

Ik kan niet bepalen wat je moet doen maar als sex met hem wil hebben dan moet je het gewoon doen.

Maar je moet wel zeker of je ex wel echt betrouwbaar is anders moet je het niet doen.

Ik weet niet of dit geholpen heeft?
Het is niet echt de norm om seks te hebben op die leeftijd, zeker niet met je ex...
Als jullie het beiden goed vinden, dan zie ik er geen probleem in.
Heej, dankje voor de reacties. Ik ga het toch doen, ik bedoel wat zou het uitmaken? Het is mijn lichaam en ja ik heb er lang over nagedacht en ik voel me er wel goed bij. Ik hoop dat het goed gaat volgende week! Groetjes Lisa

Reageer