SORRY DAT HET MIJN VERHAAL LANG IS
Dus 4 maanden geleden had ik een vriendje ik noem hem effe roan dus roan was aardig dus na 2 maanden verkering hebben had ik bij hem thuis verrast met taart (ik had de huissleutel) maar toen ik binnenkwam zag ik een lege woonkamer ik dacht in mijn hoofd dat wil je toch niet een lege woonkamer op je verjaardag dus ik keek rond maar niemand was thuis todat ik vergeten was om effe boven te kijken dus toen ik boven was hoorde ik iets raars ik wist niet zeker of ik het wel of niet hoorde dus toen ik in zijn slaapkamer wou gaan hoorde ik die geluiden weer dus ik deed de door open en ik zag roan die seks had met mijn beste vriendin ik was helemaal speechless en ik riep gefeliciteerd bitch en ik gooide de taart op de grond en liep zijn huis uit ik hoop dat hij snapte dat het uit was tussen ons maar dat had hij niet. Want de volgende dag op school zat hij mij de hele tijd te smeken of we weer verkering konden hebben en ik had uitgelegd wat ik gister had gezien en zei nee toen ik weg wou lopen pakte hij mijn arm vast ik riep laat me los maar hij negeerde mij gewoon en zei weet je wat schat ik maak het even goed door jou te vingeren nu hier in de hall ik zei wat voor shit komt er allemaal uit jou mond en toen begon hij mij gewoon te vingeren midden in de hall iedereen die was het aan het filmen en ik stond daar gewoon totdat er een jongen aan kwam lopen met de directeur en toen hij mij zag rende die gelijk naar me toe en zei dat roan mij met rust moest laten maar roan luisterde niet totdat de directeur op z'n rug tikte hij schrok heel erg uit eindelijk moesten roan met de directeur mee om in gesprek te gaan ik kwam er snel achter dat het jongen nieuw was op onze school en ik moest hem een rondleiding geven omdat de directeur in gesprek was met roan we noemen het nieuwe jongen Brian ik zei tegen brian sorry dat je dat moest zien op je eerste hij zij geeft niks maar hij vroeg aan mij wat er eigenlijk aan de hand was met mijn en mijn vriend ex corrigeerde ik hem snel dus ik legte alles uit ohh wat naar zij. Na een paar dagen moest ik ook komen voor een gesprek samen met roan ik legte alles uit roan werd 2 weken geschorst 2 weken riep ik ja 2 weken zei de directeur ik zei maar dat is toch te weinig de directeur zei dat ik er geen groot probleem moest maken dan dat het al was. Na Brian goed leren kennen hebben we nu ook verkering maar zijn oma is overleden sinds dien is hij heel verdrietig en komt hij amper naar school maar op een dag kwam die wel naar school zonder het aan mij te vertellen toen ik hem zag was hij met roan aan het uithangen ik wou er naar toe lopen maar ik besefte toen dat ik hem bijna nooit zo blij heb gezien dus ik heb het genegeerd. later stuurde hij mij een appje en vroeg of ik vanavond met hem uit eten wilt en ik zei ja ik koos snel even een nieuw kort gala jurk dat ik in mijn kast had liggen hij zei dat ik er in 10 minuten al moest zijn bij het restaurant alleen door de haast was ik vergeten om een bh aan te trekken toen ik binnenkwam bij het restaurant zag ik mijn ex naar brian knikken ik dacht wat doet hij hier nou. Toen ik wou zitten keek roan mij heel lang aan en zij zo zo toen wij nog verkering hadden heb je je nog nooit zo aangekleed ik wist niet of het flirten was of gwn een opmerking dus later knikte roan weer naar brian ik snapte niet waarom brian zij je ziet er zo smashing uit hij schuifte een stukje meer naar me toe en begon aan me te zitten ik vroeg aan hem of die kon stoppen want het speelde gevoelige flashbacks af met mijn docent en mijn ex maar hij luisterde niet hij stopte z'n hand in mijn jurk en zij zo geen bh aan dan vraag je ervoor ik zei huh geen bh aan wat bedoel je ik voelde eventjes en ik besefte dat door de haast ik een bh vergeten was aan te doen. Toen hebben Roan en Brian mij naar de wc gebracht en hebben ze mij daar omgekleed en mijn gala jurk in de wc gegooid ze trokken hun broek omlaag en begonnen hun piemel langs m'n vagina gedaan allebei tegelijk ze hebben aan mij gezeten wat ik niet fijn vond ik wist wel dat roan een slecht invloed was op Brian nu durf ik niet meer naar school want roan had het ook gefilmd. Sinds dien voel ik mij misselijk en ik denk misschien dat ik zwanger ben. Laat alsjeblieft een reactie achter