Vraag

mijn eikel doet pijn

  • 13 February 2022
  • 8 reacties
  • 844 Bekeken

Badge

Hallo ik heb een vraagje over de eikel 

Bij mij doet het pijn als ik de eikel aanraak.

Is dat normaal als je dat doet voor de eerste keer.


8 reacties

Badge

En moet ik dat verder aanraken om daar aan gewend te raken

Badge

Ik heb dit ook en snap het ook niet :(

Reputatie 4
Badge +4

Ik ben op jonge leeftijd besneden. Als je niet weet wat dat is: dat is dat je voorhuid gedeeltelijk of helemaal wordt weggehaald. Bij mij is de voorhuid helemaal weggehaald, waardoor mijn eikel dus altijd bloot licht en hij dus een stuk minder gevoelig is. Misschien is het een idee om hem wat vaker te wassen. Minstens 2 keer per dag als het kan. Doe dat dan niet met zeep maar alleen met lauw water. Als het niet minder wordt of dat het zelf erger wordt, dan zou ik het met je ouders bespreken en vervolgens ook met je huisarts.

Reputatie 7
Badge +9

ja hoor, dat is normaal. Komt omdat je voorhuid over de eikel heen zit en daardoor is je eikel niet gewend aan aanraking. Als je het wat vaker gaat aanraken wordt het steeds minder.

Hoii

 

Dit is zoals Sano07 ook al aangeeft inderdaad normaal. Doordat de eikel voor de meeste tijd bedekt is door je voorhuid is die niet gewend aan aanrakingen. De eikel is natuurlijk een hele gevoelige plek en als je die aanraakt kan je dat als pijnlijk ervaren. Waarschijnlijk wordt het pijnlijke gevoel steeds minder als je het wat vaker aanraakt. Je kan ook wat oefeningen doen om de eikel minder gevoel te maken. Daarover staat hieronder wat informatie.

 

Oefeningen om overgevoeligheid eikel te verminderen

  • Schuif elke dag je voorhuid terug tot achter je eikel zodat deze onbedekt is. Je kunt daarbij je kleren gewoon aanhouden en het doen als je bijvoorbeeld achter je computer zit.
  • Na een douchebeurt kan je je eikel en voorhuid natmaken met een watje met thee en dan laten opdrogen. Door het looizuur in de thee wordt de hoornlaag op de eikel dikker.
  • Probeer ook af en toe te masturberen met ontblote eikel. Gebruik daarbij wat glijmiddel op waterbasis.

Naar de huisarts hoef je dus niet te gaan, tenzij het aanraken van je eikel pijn zou blijven doen nadat je bovenstaande tips hebt uitgeprobeerd.

 

https://www.allesoverseks.be/gevoelige-of-overgevoelige-eikel

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 5
Badge +3

HOI HOI

Ik ben een meisje en ik weet wel wat maar ik denk dat het wel gezond is  bij de eerste keer 

veel succes!

Reputatie 7
Badge +18

Hoi de eerste paar keer bij erectie is dat niet raar hoor had ik ook.  Wordt vanzelf minder en je went en leert hoe het gaat en verder de tips van Sano en naamnietbekend zijn top 👍 good luck !

Grtz liefs Julian

Ik had dit een paar jaar geleden ook, toen ik voor het eerst mijn voorhuid naar achteren trok. Het wordt geleidelijk aan steeds minder, maar het blijft heel gevoelig (en dat is maar goed ook natuurlijk:))

Reageer