Skip to main content

Ik ben een meisje van 15 en ik zit op het middelbaar dus 6 maanden geleden stopte onze docent met werken bij onze school dus we hadden een nieuwe docent nodig nadat de school een docent voor ons had gevonden begonnen er rare dingen te gebeuren in de klas. De nieuwe docent ik noem hem effe meneer hos dus meneer hos die zat steeds aan mij wat ik dus niet fijn bv een keertje zaten we in zijn les en hij had een som op het bord geschreven en bijna iedereen had z'n had opgestoken behalve ik want ik snapte de som niet dus ik liep naar het en meneer hos zat steeds naar mijn kont te staren dus ik had het antwoord opgeschreven maar meneer hos zei dat ik het antwoord fout had en toen moest ik nablijven omdat ik het antwoord niet juist had. Het voelde alsof ik expres moest nablijven dus school was voorbij nou voor de rest dan want ik moet nog nablijven maar toen ik in het lokaal was deed hij de deur op slot en zette een zelf gemaakte gordijn voor de deur ik vroeg aan hem waarom hij dat deed maar hij mij zaken niet waren. Toen wou zitten zei hij meisie zeg sta eens effe op en ik ok en hij duwde mij tegen de muur aan en kwam dichterbij aangelopen hij stond zo dichtbij dat ik z'n ding kon voelen toen deed hij mij haar naar achter en zijn hand kwam langzamer naar beneden hij kneep in m'n borsten en zat aan mijn vagina ik vond het niet fijn maar ik was te verlegen om iets te zeggen toen zei die dat dit tussen ons moest blijven en zei hij dat ik naar huis mocht gaan alof hij net nog niet aan mij heeft gezeten ik liep met tranen in mijn ogen weg. Maar wat moet ik nu doen heeft er iemand ideeën of tips?

Hoiii,

Oh toch niet weer dit 😞. Meld dit z.s.m. bij de directeur of bij iemand van school bijv. je mentor! Dit kan gewoon niet en is strafbaar.

Groetjes,

justGhast

Hoiii,

Oh toch niet weer dit 😞. Meld dit z.s.m. bij de directeur of bij iemand van school bijv. je mentor! Dit kan gewoon niet en is strafbaar.

Groetjes,

justGhast

Sluit ik me bij aan! Dit is inderdaad strafbaar! Bespreek het met je ouders

Heyy,

Ahh wat naar.. Sluit me aan bij @justGhast en zou dit idd melden bij bijvoorbeeld je mentor of iemand op school. Wat deze docent heeft gedaan is strafbaar en niet goed en je verdient echt hulp om dit te verwerken. Je kan natuurlijk ook altijd je ouders hierover vertellen die kunnen je ook helpen en steunen hierin.

Je zou ook contact op kunnen nemen met https://centrumseksueelgeweld.nl/ voor hulp en advies als dat je fijn lijkt.

Liefs, ItsJustMe <3

Alleen ik vergat te zeggen dat ik verlegen ben in het openbaar en ik zou het niet durven om dit tegen mijn mentor te vertellen want hij neemt vaak dingen niet serieus en Meneer hos zei ook dat als ik het tegen iemand zo vertellen dat ik er spijt van zou krijgen 

Hey, met je mentor bespreken, aangifte doen en die dreigementen van hem zijn juist om te zorgen dat jij dat niet doet. Ik zou dit in elk geval met je mentor of een vertrouwenspersoon bespreken! Veel sterkte trouwens want dit is heel fout en naar voor jou. 

Liefs Tover xxx

Ga naar de baas van de school of naar de rechter

Alleen ik vergat te zeggen dat ik verlegen ben in het openbaar en ik zou het niet durven om dit tegen mijn mentor te vertellen want hij neemt vaak dingen niet serieus en Meneer hos zei ook dat als ik het tegen iemand zo vertellen dat ik er spijt van zou krijgen 

Aan de politie melden. Meld het ook aan iemand van het schoolbord (of niet, de politie zal dit dan wel doen). Niet bang zijn dat hij iets gaat doen, de politie zal jou beschermen in dat geval.

Reageer