Vraag

mijn broertje heeft mijn naaktfotos

  • 11 July 2023
  • 7 reacties
  • 1752 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Hoi ik ben een oudere broer van een broertje van 15, ik zelf ben 17.

Mijn broertje en ik zijn best close en zijn erg comfortabel rond elkaar. We kleden samen om, lopen bij elkaar binnen in de douche en praten over alles. Maar nooit heb ik opgemerkt dat hij erg lang naar m’n lichaam en pik kijkt als ik omkleed. Gister nacht kreeg ik opeens een verzoek van een account op snap. ik accepteerde het en ging in gesprek. Het was een meisje die me heel knap vond en meer van me wou zien. Ik heb foto’s en video’s gestuurd van hoe ik aftrek en klaar kom. De volgende ochtend loop ik naar m’n broertjes kamer om hem wakker te maken. Ik zie dat hij aan het aftrekken is en k zeg sorry en loop weg totdat ik opeens m’n eigen gekreun van z’n telefoon af hoor komen. Ik check z’n telefoon en zie al de video’s en filmpjes die ik gister naar een meisje ( hem achter een nep account ) had gestuurd. Hij legt uit dat hij mij gewoon heel graag een keer in aktie wou zien . Hij zei ook dat hij heel graag samen met mij wilt experimenteren. Omdat hij toch alles al gezien heeft zou ik hem dan helpen of dingen met hem doen?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik zou het houden op samen aftrekken. Niet pijpen en/of andere dingen dan word het raar.

 

Groetjes, 

@Ann0 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @straighthetrolol,

 

ja, misschien hooguit elkaar aftrekken of bedoel je alleen samen aftrekken @Ann0  en niet elkaar, want das misschien nog wel beter.

Ik heb nog nooit wat met mijn echte broer gedaan en ik zie 'm sws niet zo vaak, omdat hij al 6-7 jaar ofzo in Amerika woont en op school zit/studeert. Naakt zie ik 'm al helemaal niet meer de laatste jaren. Ik heb ook niet zo'n super band met 'm, zeker niet sinds mama dood is.

Ja, misschien kun je beter zo weinig mogelijk met je broertje doen.

Ik woon nu bij het gezin van de beste vriend van papa, sinds dat ie dood ging (ongeveer 3 jaar geleden) en ik heb daarom 'nieuwe’ broers en daar heb ik wel een hele goeie band mee. Ik kan met ze over alles praten en ook seks dingen en dat vind ik wel fijn, omdat ik, net als die 2 waar ik het meeste mee omga, ook op jongens val.

Wij zien elkaar ook wel bloot en douchen samen en we hebben elkaar ook wel eens (per ongeluk)  zien aftrekken en ook wel eens zien pijpen, maar wij hebben nooit iets bij elkaar gedaan, omdat zij iets van 5 jaar ouder zijn en ik nu 15 ben.

Soms, als ik vragen heb dan helpen ze me wel en met schaamhaar knippen hebben ze wel eens geholpen, omdat het mis ging toen ik het zelf deed. Dus, ze hebben mijn piemel wel eens aangeraakt en toen had ik ook wel eens een stijve, maar dat is anders als elkaar aftrekken ofzo.

Ik denk dat ik dat ook wel zo wil houden.

Ik zie hun stijve ook wel regelmatig, maar dat is omdat we vaak samen douchen, omdat het praktisch is en gezellig en we gaan samen naar het naaktstrand en in de sauna en van die dingen en net als mijn vrienden en ik zelf, hebben zij wel af en toe random een stijve.

Ik heb hun piemels ook wel eens aangeraakt, maar dat was omdat we het hadden over hoe hard mijn piemel was als ie stijf is en toen hadden we gwn vergeleken en bij elkaar gevoeld.

Maar, je moet zelf maar bedenken of je echt ook aan zijn piemel wil zitten en hem aftrekken, maar misschien beter van niet en bijvoorbeeld hem alleen aan jou piemel laten zitten en jij aan die van hem als je iets wil weten ofzo, idk, als zijn velletje te nauw is ofzo, ja, idk, mijn velletje was laatst een beetje rood en gevoelig en toen had ik het laten zien en dat vind ik dan wel gwn oké als ze er dan wel aanzitten, net als dat ik een keertje aan die van hun heb gezeten, omdat zij een keer een raar bobbeltje op hun piemel hadden en ik dat onder de douche dan zag enzo.

Valt jouw broertje op jongens of weet je dat niet en vind jij het geil om een keertje iets met een andere jongen te doen en heb je dat al eens gedaan? Ik bedoel dan niet per se met jouw broertje of zou je dat ook wel willen.

Ik lees het wel.

 

Mijn broers hebben mij wel eens zien klaarkomen, per ongeluk en dat vind ik niet erg. Ik heb van hun ook wel al een paar keer gezien, maar het lijkt mij raar als ze mij af zouden trekken om seks met elkaar te hebben.

Het lijkt me ergens ook wel raar dat jouw broertje nog aftrekfilmpjes en foto's van jou heeft...niet dat ik het zelf erg zou vinden als mijn broers dat van mij zouden hebben, denk ik, maar als ze dat dan echt geil zouden vinden om mij zo te zien, zou ik het toch anders vinden dan dat ze alleen maar zouden zonder dat ze er geil van worden. Ik vertrouw mijn broers wel als ze zo een soort filmpje van mij zouden hebben, maar toch voelt het een beetje vreemd, denk ik...als ze zich op mij af zouden trekken, bedoel ik dan.

 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 6
Badge +5

Ja, deze actie van je broertje kan echt niet. Ik zou je willen adviseren zelf keuzes te maken. Wil je ingaan op zijn verzoek? Lekker doen. Wil je het niet? Doe het niet. Kies zelf

succes en je broertje is raar

Reputatie 4
Badge +3

Hoi @straighthetrolol,

 

ja, misschien hooguit elkaar aftrekken of bedoel je alleen samen aftrekken @Ann0  en niet elkaar, want das misschien nog wel beter.

Ik heb nog nooit wat met mijn echte broer gedaan en ik zie 'm sws niet zo vaak, omdat hij al 6-7 jaar ofzo in Amerika woont en op school zit/studeert. Naakt zie ik 'm al helemaal niet meer de laatste jaren. Ik heb ook niet zo'n super band met 'm, zeker niet sinds mama dood is.

Ja, misschien kun je beter zo weinig mogelijk met je broertje doen.

Ik woon nu bij het gezin van de beste vriend van papa, sinds dat ie dood ging (ongeveer 3 jaar geleden) en ik heb daarom 'nieuwe’ broers en daar heb ik wel een hele goeie band mee. Ik kan met ze over alles praten en ook seks dingen en dat vind ik wel fijn, omdat ik, net als die 2 waar ik het meeste mee omga, ook op jongens val.

Wij zien elkaar ook wel bloot en douchen samen en we hebben elkaar ook wel eens (per ongeluk)  zien aftrekken en ook wel eens zien pijpen, maar wij hebben nooit iets bij elkaar gedaan, omdat zij iets van 5 jaar ouder zijn en ik nu 15 ben.

Soms, als ik vragen heb dan helpen ze me wel en met schaamhaar knippen hebben ze wel eens geholpen, omdat het mis ging toen ik het zelf deed. Dus, ze hebben mijn piemel wel eens aangeraakt en toen had ik ook wel eens een stijve, maar dat is anders als elkaar aftrekken ofzo.

Ik denk dat ik dat ook wel zo wil houden.

Ik zie hun stijve ook wel regelmatig, maar dat is omdat we vaak samen douchen, omdat het praktisch is en gezellig en we gaan samen naar het naaktstrand en in de sauna en van die dingen en net als mijn vrienden en ik zelf, hebben zij wel af en toe random een stijve.

Ik heb hun piemels ook wel eens aangeraakt, maar dat was omdat we het hadden over hoe hard mijn piemel was als ie stijf is en toen hadden we gwn vergeleken en bij elkaar gevoeld.

Maar, je moet zelf maar bedenken of je echt ook aan zijn piemel wil zitten en hem aftrekken, maar misschien beter van niet en bijvoorbeeld hem alleen aan jou piemel laten zitten en jij aan die van hem als je iets wil weten ofzo, idk, als zijn velletje te nauw is ofzo, ja, idk, mijn velletje was laatst een beetje rood en gevoelig en toen had ik het laten zien en dat vind ik dan wel gwn oké als ze er dan wel aanzitten, net als dat ik een keertje aan die van hun heb gezeten, omdat zij een keer een raar bobbeltje op hun piemel hadden en ik dat onder de douche dan zag enzo.

Valt jouw broertje op jongens of weet je dat niet en vind jij het geil om een keertje iets met een andere jongen te doen en heb je dat al eens gedaan? Ik bedoel dan niet per se met jouw broertje of zou je dat ook wel willen.

Ik lees het wel.

 

Mijn broers hebben mij wel eens zien klaarkomen, per ongeluk en dat vind ik niet erg. Ik heb van hun ook wel al een paar keer gezien, maar het lijkt mij raar als ze mij af zouden trekken om seks met elkaar te hebben.

Het lijkt me ergens ook wel raar dat jouw broertje nog aftrekfilmpjes en foto's van jou heeft...niet dat ik het zelf erg zou vinden als mijn broers dat van mij zouden hebben, denk ik, maar als ze dat dan echt geil zouden vinden om mij zo te zien, zou ik het toch anders vinden dan dat ze alleen maar zouden zonder dat ze er geil van worden. Ik vertrouw mijn broers wel als ze zo een soort filmpje van mij zouden hebben, maar toch voelt het een beetje vreemd, denk ik...als ze zich op mij af zouden trekken, bedoel ik dan.

 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

je zegt dat het je raar lijkt om ze af te trekken, maar dat je wel elkaar’s stijve pikken hebt vergeleken enz? ligt t aan mij of lijkt dat best op elkaar😂

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Nick07 ,

 

hahahaha, ja ik snap dat je dat zegt en leuk dat je er naar vraagt 🙂

Ik ga het ff uitleggen, want voor mij zit er toch verschil in….nou moet ik het wel goed uitleggen natuurlijk

 

Ten eerste zijn die broers waar ik het over heb geen echte broers. We zijn niet eens familie van elkaar. Dan zou je juist denken dat het dan geen issue zou zijn, maar ik ga dat uit proberen te leggen.

Het gezin waar ik woon sinds mijn echte papa is overleden (ongeveer 3 jaar geleden)  is het gezin van de beste vriend van papa. Ik ging daar wonen, omdat mijn mama toen nog regelmatig in het buitenland was om daar te werken en geld te verdienen. Het was om praktische redenen. Dan kon ik in Nederland naar de middelbare.

Vorig jaar is mijn mama plotseling overleden en dus woon ik nu permanent daar, waar ik heel blij mee ben, want zij zijn allemaal heel goed en lief voor mij.

Dus, ik ben hooguit hun 'pleegbroertje', maar op papier en officieel ben ik dat ook niet eens.

 

Als tweede doe  ik geen seksuele dingen met mijn broers en dat moet ik waarschijnlijk nog even wat beter uitleggen.

Ik zie mijn broers wel regelmatig bloot en ook hun stijve wel eens en ik heb ze ook wel seks zien hebben met andere jongens of zichzelf. Zij hebben dat ook wel van mij gezien. Nooit deden wij zoiets bij elkaar.

We zagen het per ongeluk, omdat we meestal zo ineens bij elkaar binnen stappen en ja, dan kom je wel eens in zo'n situatie terecht.

Wat doen we doen wel samen. Nou over van alles en dus ook seks dingen praten en dan gebeurt het wel eens dat we in zo'n gesprek (als we bijvoorbeeld toch al samen onder de douche staan) even naar elkaar kijken of als dat zo te praat komt even aan elkaar voelen. Niet om er opgewonden door te raken, maar om beter te weten waar we over praten, zoals ik eerder als voorbeeld gaf van 'hoe hard’ je piemel dan wel of niet is. Dat kun je het beste weten door er aan te voelen, toch?

Ik snap dat niet iedereen zo met zijn broers of vrienden omgaat, maar voor ons is het gewoon hetzelfde als dat iemand zegt dat pindakaas op een krentenbol wel lekker is en dat je dan gwn even een hapje van die ander zijn krentenbol neemt. Btw, das ook echt lekker hoor pindakaas op een krentenbol..

 

Oh ja, ik ben 15 en zij zijn 20. Zij zijn alles voor mij en dat wil ik en zij ook zo houden en ook geen seksuele dingen met elkaar te doen die dat zouden kunnen verpesten. Ook al zijn we geen familie en zou het daarom officieel misschien wel mogen, maar ja, dan zitten we nog wel met een leeftijdsdingetje. Zij zijn meerderjarig en ik minderjarig. Daarom allemaal lijkt het me raar als we het wel zouden doen en vind ik het ook beter als de TS het niet met zijn jongere broertje doet, ook al zijn ze allebei minderjarig. Met familie lijkt het me sws niet echt handig, maar dat is mijn gevoel en ik vertaal dat naar welke gevolgen dat voor mij in mijn situatie zou kunnen geven.

Zelf heb ik nog één echte broer van 18-19 en ik moet er niet aan denken om iets met hem te doen. Ik heb niet echt een goede band met hem en krijg ook de kriebels als ik denk hoe het zou zijn om iets seksueels met hem te doen. Gelukkig (voor mij)  woont ie in Amerika en zie ik hem niet zo vaak.

 

Zo zit het dus, wat mij betreft en ik hoop dat ik het goed uitgelegd heb en anders hoor ik het wel wat je nog wil weten.

Ik antwoord overal wel op, zo ongeveer en ik vind jou ook wel chill, dus dat komt wel goed.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 4
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

maar uuuuh wordt je dan niet automatisch geil als je aan de pik van je pleegbroer ofz zit? Hahahahahah

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Nick07 ,

uuuh, nou uuuuh, een beetje wel …. soms dan ….en ik krijg er soms ook wel gelijk een stijve door, maar het is niet dat ik dan denk (of wel een beetje) van ik zou meer willen…..maar dan ook wel weer ok ben als er verder niks gebeurt

Ik bedoel ik ben tevreden met hoe we sws steun aan elkaar hebben en meer is niet altijd beter, hoe verleidelijk de gedachte soms ook is, maar dan komt er toch ineens een reality check…. snap je

 

Ik ben al een gelukkeling dat ik ze sws ken, daar mag wonen en allerlei andere (ook hele leuke)  dingen met ze kan en mag doen

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reageer