Skip to main content

Ik 15 en mijn broer 14 speelvechten vaak maar gisteren was ik aan het verliezen en hij ging op mij zitten en ik voelde dat hij super hard was dat maakte mij heel oncomfortabel en ik heb hem van me afgeduwd en ik ben weggelopen. Wil hij sex met mij want dat is echt vies incest.

Heyy!

 Ja ik denk niet helemaal dat hij je leuk vind maar anders is het wel incest ja 


Je weet dat jongens gewoon op random momenten een stijve kunnen krijgen? Zeker in de puberteit. Ik weet 100% zeker dat dat jou ook wel eens overkomt. Het is voor hem net zo ongemakkelijk. Het heeft niks te maken met dat hij iets met je zou willen.


Sorry, ik zie dat je een meisje bent. De zin “Ik weet 100% zeker dat dat jou ook wel eens overkomt.” kun je dus negeren. 😂


@tim16 TS is een meisje dus die kan moeilijk een stijve krijgen haha😉😅

Maar ja ben het met eens met wat @tim16 zegt jongens krijgen nou eenmaal op random momenten een stijve en vooral in de pubertijd gebeurd dat vaak. Daar kan hij echt niks aan doen en dat heeft niks met seksuele gedachtes over jou te maken.

Groetjess :)


Hoi. 
jongens krijgen nou eenmaal op de kutste momenten een stijve soms. Zeker op die leeftijd. Vaak ook bij lichamelijke inspanning en dus ook hevig stoeien. Een jongen kan er ook echt niks aan doen, dat geboort nou eenmaal bij ons. Zou er niet teveel zorgen om maken dat hij seks met je wilt. Dat zou idd incest zijn
 


@ItsJustMe Ja, ik zag het maar het was te laat om mn bericht nog aan te passen 😅

 


Je weet dat jongens gewoon op random momenten een stijve kunnen krijgen? Zeker in de puberteit. Ik weet 100% zeker dat dat jou ook wel eens overkomt. Het is voor hem net zo ongemakkelijk. Het heeft niks te maken met dat hij iets met je zou willen.

Wist ik niet nee


Tja mij neefje kreeg vorig jaar ook een stijve toen hij mij zag in me bikini toen dacht ik ook wel even getver maar jongens hebben er eenmaal last van


Hoi. 
jongens krijgen nou eenmaal op de kutste momenten een stijve soms. Zeker op die leeftijd. Vaak ook bij lichamelijke inspanning en dus ook hevig stoeien. Een jongen kan er ook echt niks aan doen, dat geboort nou eenmaal bij ons. Zou er niet teveel zorgen om maken dat hij seks met je wilt. Dat zou idd incest zijn
 

Ik wist dat niet 


Reageer