Vraag

mijn beste vriendin is aangerand/verkracht? (soort van beide)

  • 30 May 2024
  • 5 reacties
  • 353 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

hi ik was gister met mijn beste vriendin aan het bellen en ze verteld me iets waar ik veel van schrok.een jaar geleden (ze was 12) zat haar vrienje aan haar je weet wel (hij was 15 dat is al groot leeftijds verschil) maar  ze wou het zelf niet ze moest ook van hem aan zijn lul zitten anders zou hij het uitmaken, ze heeft het dus na een tijdje gedaan en liet duidelijk wel zien dat ze het niet leuk vond (tenminste dat zei ze tegen mij) maar ik schrok hier zo van en ik heb haar verteld dat ditt verkrachting/aan randing was of tenminste geforceerd.

ik wil niet naar de politie  voor haar want dan zou ze nooit meer tegen mepraten. wat ik ook mentaal niet aankan en ik ben de enige die dit weet  dus ik kan ook niet anoniem verhaal verrtellen aan de politie wat  moet ik doen

(ze  heeft ook zm geprobeerd)


5 reacties

Reputatie 4
Badge +2

weetiemand wat ik moet doen

Reputatie 5
Badge +2

Hi Anoniempjemeteenvraag

Volgens mij is het best om samen aangifte te gaan doen bij de politie. Als het niet wil kun je vragen of jij aangifte mag gaan doen. Als ze dat ook niet wil dan zou ik zeggen: Zeg het tegen de moeder van je vriendin. als je nog verder wilt praten kan je naar de Kindertelefoon bellen.

XXX Anymoymous 

Reputatie 3
Badge +1

oeioei

ik zou er meer over praten en ‘notities’ nemen zodat je echt alles weet, en zo allemaal dingen doen… is zij nog verliefd op haar vriendje off…?

Reputatie 7
Badge +14

Hey, dat is echt erg! Ze zou er eig wel met iemand verder over moeten praten maar jij wilt natuurlijk ook niet te veel bij haar aandringen. Blijf haar vooral steunen. Denk ook wel aan jezelf hoor 🙂. Dat je er niet telkens wakker van gaat liggen. Je kunt misschien soms toch even voorzichtig zeggen dat ze er best met iemand over mag praten. En dat die jongen veel te ver is gegaan. Zoiets ga je toch ook niet doen! Het uit maken als zij niet .... Echt belachelijk, ik vind dat misbruik. Maar misschien kun jij zelf eens de Kindertelefoon bellen of ermee chatten en advies vragen wat je kunt doen.  Dan sta jij er ook niet alleen voor met dit geheim zeg maar. Sterkte!! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 4
Badge +2

oeioei

ik zou er meer over praten en ‘notities’ nemen zodat je echt alles weet, en zo allemaal dingen doen… is zij nog verliefd op haar vriendje off…?

het was groep8 en hij zat in de 3e

ik heb gevraagd of ze me alles heeft verteld (ja)

en ik heb gevraagdof ik aangifte mag doen maar mocht niet van haar

ja ze houd nog van aar exvriendje maar hijsloeg haar ook en was heel manipulerent

dus ik ben blij dat het uit is.

 

dit is de extra info die in weet

Reageer