Vraag

Mijn ballen doen pijn en ik denk dat er iets mis mee is!!!!

  • 15 August 2020
  • 9 reacties
  • 380 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi, 

alvast bedankt dat jullie de moeite nemen om mijn topic te lezen!
nou ik zal het proberen zo goed mogelijk uit te leggen en het zou heel erg fijn zijn als jullie mij hier mee willen helpen.

 

Toen ik 12 was (ik ben nu 14) had ik een keer een stijve (ik was toen nog helemaal niet bezig met meisjes of masturberen) omdat mijn piemel niet goed in mijn broek lag duwden ik er tegen aan om hem goed te leggen. Toen ik dit deed kwam mijn piemel tegen mijn rechter bal aan en op dat moment deed het heel erg veel pijn het voelden eigenlijk alsof ik een paar keer in mijn ballen werd getrapt. Ik heb hier toen zoveel last van gehad dat ik een hele week thuis ben gebleven en eigenlijk niet kon lopen, na 2 dagen heb ik het aan mijn moeder gebeld en toen het de hele tijd pijn bleef doen zijn we naar de dokter gegaan. De dokter heeft toen gezegd dat het niet erg was maar dat er misschien iets gedraaid kon zijn maar als het erger werd zouden we terug moeten komen. 

Mijn ballen voelden daarna en nu nog steeds eigenlijk alsof ze kapot zijn, het voelt niet echt als een geheel maar het lijkt wel alsof er aders overheen zitten of dat ze uit elkaar zijn gevallen. (Het is trouwens niet alleen mijn rechter bal waarbij dat is maar ook de linker de rechter bal doet alleen het meeste pijn). Ik heb er een jaar eigenlijk geen last van gehad, het bleef altijd wel pijn doen als ik er aan zat maar er was geen pijn uit het niets. Maar dat is de laatste tijd anders, ik ben eind vorig jaar begonnen met masturberen en ik heb het toen eigenlijk ook niet gevoeld maar de laatste paar maanden doen mijn ballen vaak uit het niets pijn. Ook hangt mijn rechter bal veel lager dan mijn linker bal en als ik inadem beweegt mijn linker bal en mijn rechter bal niet.

Als ik klaar kom heb ik ook geen sperma maar ik spuit echt enorm veel doorzichtig spul, ik spuit het meestal tot op mijn gezicht als ik zit.  Als ik naar het masturberen aan mijn handen ruikt ruikt het naar eiwit maar het ziet er totaal niet uit als sperma.

 

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben en mijn kunnen helpen
En nogmaals heel erg bedankt voor het lezen ik hoor graag van jullie!!
 

Groetjes,

Jan16


9 reacties

Hey,

Vervelend voor je!

Ik ben geen dokter en ik kan niet weten hoe het eruit ziet ofzo of hoe het hoort te zitten. Ik zou gewoon echt je huisarts raadplegen. En ook alles zeggen. Ook over dat masturberen , het is niet raar, je moet het gwn zeggen , dar snapt ie wel. 

Over dat sperma . Dat licht gewoon aan de pubertijd,  wacht maar ff daarmee geef het even tijd, anders vraag je dat ook ff aan je huisarts. Je zit nu midden in de pubertijd denk ik en daarbij, dan zijn ze misschien nog niet genoeg ontwikkeld. Maar als je echt zorgen maakt ga dan maar naar de dokter, want het is niet normaal en daar is ie voor.

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 1
Badge +2

@Gebruiker c 

Dankjewel voor je reactie!!

 

Als het nog een week pijn blijft doen ga wil ik wel naar de dokter maar ik durf het eigenlijk niet meer tegen mijn ouders te zeggen maar dat zal dan wel moeten denk ik. 

 

Groetjes,

Jan 16

Reputatie 7
Badge +5

Ja is balen voor je en je kunt idd beter naar je huisarts gaan. Je kunt ook vragen als je belt of je ouders dat ook moeten weten, want ja het is je geslachtsdeel en niet in elke familie is dat even makkelijk. Suc6 en sterkte,hoor het graag

Badge

Dan is een van je ballen gaan draaien in je balzak, je kan je bal weer terug draaien, en dan is het probleem verholpen. Je moet het we snel doen want anders krijgt ie moeilijk zuurstof.

@Gebruiker c

Dankjewel voor je reactie!!

graag gedaan!

Als het nog een week pijn blijft doen ga wil ik wel naar de dokter maar ik durf het eigenlijk niet meer tegen mijn ouders te zeggen maar dat zal dan wel moeten denk ik. 

het hoeft niet, je jan ook ff naar de huisartsenpost gaan en daar ff een afspraak maken, daar hoeven je ouders niks van te weten als je dat niet wilt.je moet dan wel tegen je arts zeggen dat je het liever stil wilt houden. Ik snap dat het moeilijk is, maar die weg is vaak wel het handigste, maar dat is jouw keuze.

Groetjes,

Jan 16

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 1
Badge +2

@Aubien 

Dankjewel dat is denk wel het fijnste bedankt voor je tip!!
 

Groetjes,

Jan16

Reputatie 1
Badge +2

Dan is een van je ballen gaan draaien in je balzak, je kan je bal weer terug draaien, en dan is het probleem verholpen. Je moet het we snel doen want anders krijgt ie moeilijk zuurstof.

Oke fijn om te weten dat het dus niet al te erg is, aangezien ik niet weet hoe ik mijn ballen moet draaien lijkt het misschien het beste om het door een dokter te doen. :grimacing: Dankjewel voor je tip!

 

Groetjes,

Jan16

 

Reputatie 7
Badge +5

@Aubien

Dankjewel dat is denk wel het fijnste bedankt voor je tip!!
 

Groetjes,

Jan16

Graag gedaan. En nogmaals sterkte👍

Reputatie 1
Badge +2

Hoi,

Nogmaals bedankt allemaal voor jullie reacties, ik ben nu niet thuis maar het gaat al beter. Ik heb wat dingen op het internet gelezen die zouden kunnen helpen, ik hoop dat het geen pijn meer gaat doen maar als het wel weer opnieuw mee pijn gaat doen zal ik zoals jullie tips naar de dokter gaan!! 

 

Dankjewel allemaal en meer tips zijn welkom!!!

 

Groetjes,

Jan16

Reageer