Skip to main content
Vraag

micro penis

• 31 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 641 Bekeken

Hi mensen ik ben een jongen 18 jaar en ik heb een hele kleine piemel een micropenis hij is stijf niet langer dan 6cm wat kan ik er aan doen??? Ik ben er heel onzeker over. Wat moet ik doen?? Is dat erg dat ik een kleine micro penis heb? Ik wil ook gewoon seks hebben en een relatie met meiden. Ik wil niet uitgelachen worden😥

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 24 reacties
  • 1 november 2020

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 2.  Ga respectvol met elkaar om.

• 0 reacties
  • 1 november 2020

@DikkeSnickers  doe eens even normaal. Je hoeft je geen zorgen te maken over je lengte. Er zijn veel jongens met een kleine penis. En over de sex moet je je ook niet druk maken, meisjes kunnen een kleine penis ook heel leuk vinden. Een grote penis doet sneller pijn bij een meisje, dat is ook niet leuk voor haar. En aan je lengte kan je volgens mij niks doen, maar dat maakt helemaal niet uit. Wees blij met wie je bent.

Groetjes anoniem2405

• 0 reacties
  • 1 november 2020

Ja ik kan er niks aan doen helaas. En blij zijn met wie je bent is lastig Hoor zeker als je mij bent😒

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen