mezelf pijpen, en sperma in mijn kont krijgen?

  • 4 May 2020
  • 5 reacties
  • 1219 Bekeken

Reputatie 1
Badge +4

Ik wil graag eens mezelf pijpen hoe doe ik dat

Ook wil ik eens weten hoe ik sperma in mijn kont krijg


5 reacties

Ik wil graag eens mezelf pijpen hoe doe ik dat

Ook wil ik eens weten hoe ik sperma in mijn kont krijg

@Anoniempje 34 niet iedereen kan zichzelf pijpen. 

Als je van tevoren je sperma opvangt en dan in je kont laten glijden. Jan je denk ik doen als je op je buik licht ofzo. Heb er zelf geen ervaring mee maar ik denk dat dit wel kan.

 

Groetjes Gebruikerc 

Heyy

Er zijn relatief weinig mensen die plooibaar genoeg zijn om zichzelf te pijpen. Sperma in je kont krijgen kan voor zover ik weet alleen samen met een andere jongen .

Groetjs

Kaas123

 

Badge +1

Om jezelf te pijpen moet je best lenig zijn, maar rek oefeningen kunnen werken. Ik kan alleen nog maar m’n eikel in m’n mond krijgen. Ik doe het ook meestal in de middag/avond, want dan is je lichaam al losser door de beweging van die dag. Ik heb geen idee hoe je sperma in je kont kunt krijgen zonder het met een andere jongen te doen. Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen.

groetjes ANONIEMPIE11

Badge

Om jezelf te pijpen moet je lenig zijn.Als je dat niet bent doe dan 2 of 3x per dag rek oefeningen.als je jezelf wil pijpen doe dat dan savonds 

Wat je kunt doen is jezelf dubbel vouwen tegen de muur met je benen in de lucht en je pik boven je mond. Als je dan gaat rukken spuit je wel je sperma in je eigen mond. 

 

Reageer