Skip to main content

Hallo, ik heb niet zo’n grote penis maar wil mij wel heel graag pijpen (mezelf). dit lukt niet, want ik ben dik. zijn er mensen die mij willen helpen met een fitnessdieet om mij af te slanken, zodat ik met mijn mond bij mijn penis. naar aanleiding van een reactie op een vorige post over kinks weet ik nu dat kinks onschadelijk zijn en ik die moet omarmen. daarom durf ik dit, dit is mijn wildste droom en ik hoop door minsten een iemand serieus genomen te worden, zodat ik eindelijk kan beginnen aan een avontuur.

 

Is lees dat er mensen zijn die zelfs een rib hebben lagen weghalen om dat te kunnen. Maar of je dat wilt en er voor over hebt? 

Ik denk dat je gewoon je zelf moet nemen zoals je bent en moet accepteren als het niet lukt. Maar een enkele jongen of man kan zich zelf pijpen. 

Fitness of sport om af te vallen kan natuurlijk nooit kwaad en je gaat je een stuk fitter voelen dus dat is al een voordeel. 


Ik heb ook wel geprobeerd om me zelf te pijpen maar lukt echt niet.

Wat ik wel eens doe is boven mijn mond aftrekken en dan proberen om het sperma in mijn mond te krijgen. Ook dit lukt niet altijd helemaal goed. Ook wel eens in mijn ogen of net naast mijn mond.

Maar misschien kan je dit eens proberen. Succes m


Ja sorry broer, maar dat gaat hem wss nie worden. Het ligt niet aan dat je dik bent. Het is gwn bijna onmogelijk. Alleen wat die andere guy zei kan je doen hahaha. Gwn proberen koekenhappen te spelen met je cum


Reageer