Skip to main content

Hey! Ik ben een meisje van 15 jaar en ik masturbeer soms wel in bed. Ik masseer men clitje of rijd een kussen. Soms kijk ik ook naar vrouwen die kussen, maar kben wel hetero. 

Dit wordt een beetje saai... is er enkel dit of doen jullie nog leukere dingen? 

Vingeren doe ik niet want dat vind ik een beetje eng ofzo

Benieuwd naar jullie tips en tricks💗

Hallooo,

Je zou het opwindender kunnen maken door in verschillende posities je ding te doen.

Ik hoop dat dit helpt.

Groetjes, @justGhast 


Je kunt proberen jezelf te likken


En vingeren kun je ook rustig mee beginnen ook al is het eng, uiteindelijk ga je vast wel seks hebben en dat zal niet alleen anaal zijn


ik gebruik een elektrische tandenborstel

 


Je zou misschien je vinger in je kont kunnen steken


Je kunt proberen jezelf te likken

Hoe kan je dat doen? Daar kan je te toch niet bij?


ik gebruik een elektrische tandenborstel

 

Dat lijkt me een beetje pijnlijk, omdat je vagina gevoelig is.. Of doet dat geen pijn?


Mijn vriendin zegt dat ze het persoonlijk heel leuk vind om een potlood in die van haar te steken.

Ik weet niet of het helpt maar ik zeg het gewoon..

SUCCES!!!


Hoi @Anonniem ,

 

wat goed dat je meedenkt en @Gekkemeid123 wil helpen. De info die je geeft, is alleen niet zo veilig. Er wordt aangeraden om alleen dingen in je vagina te doen die daarvoor gemaakt zijn, of je vingers. Een potlood zou de vagina kunnen beschadigen of er niet meer uit kunnen gaan, en dat betekent een doktersbezoek.

 

groetjes, Marieke


Zou een tandenborstel veilig zijn? (en ik bedoel de kant zonder borstels)


Hoi @Anonymous M ,

 

het gaat er vooral om wat ermee gedaan wordt. Een tandenborstel in de vagina stoppen is niet veilig, omdat die er niet meer uit zou kunnen gaan of omdat die met de dunne harde steel de vagina kan beschadigen.

Als mensen een elektrische tandenborstel noemen dan bedoelen ze vaak dat ze het trillende gedeelte tegen de vagina aan houden. 

 

groetjes, Marieke


Je kunt proberen jezelf te likken

Wat voor slangenmens moet je hiervoor zijn 


Reageer