Vraag

met of zonder sperma, verschil in gevoel?

  • 18 June 2020
  • 7 reacties
  • 989 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hé boys, ik heb weer een vraag maar weet niet of die al een keer eerder gevraagd is

Maar is er een verschil in gevoel als je zonder sperma klaarkomt en met sperma klaarkomt? En ook als het er druipend uitkomt of spuitend?

ik heb nog geen sperma maar zou het graag willen weten,  zeker van jongens die nog niet zo lang sperma hebben, maar de rest mag ook reageren hoor.

en kan iemand mij het gevoel met sperma spuiten vertellen hoe dat voelt 

thx alvast


7 reacties

Hoi,

Nou voor mij voelde met en zonder praktisch het zelfde. Uiteraard heb je met wel dat er ook sperma uit komt. 


Voor mij het verschil tussen spuiten en druipen is alleen dat je het sperma over je je hand hebt lopen.

 

En hoe voelt het, klaarkomen met sperma? Eigenlijk het zelfde als zonder.

 

Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Casper

Hé boys, ik heb weer een vraag maar weet niet of die al een keer eerder gevraagd is

Maar is er een verschil in gevoel als je zonder sperma klaarkomt en met sperma klaarkomt? En ook als het er druipend uitkomt of spuitend?

ik heb nog geen sperma maar zou het graag willen weten,  zeker van jongens die nog niet zo lang sperma hebben, maar de rest mag ook reageren hoor.

en kan iemand mij het gevoel met sperma spuiten vertellen hoe dat voelt 

thx alvast

Ik wilde vroeger ook sperma maar nu zou ik het liever niet willen, nu 

Ik wilde vroeger ook sperma maar nu zou ik het liever niet willen, nu 

hahah herkenbaar hier!

je voelt geen verschil als er wel of geen sperma uitkomt, maar je gaat wel een verschil voelen als het eruit spuit i.p.v. druipen: als je spuit ben je veel intenser klaargekomen en voelt het gwn lekkerder.

gr

 

Onnodige quotes verwijderd

Reputatie 5
Badge +5

Ik wilde vroeger ook sperma maar nu zou ik het liever niet willen, nu 

hahah herkenbaar hier!

je voelt geen verschil als er wel of geen sperma uitkomt, maar je gaat wel een verschil voelen als het eruit spuit i.p.v. druipen: als je spuit ben je veel intenser klaargekomen en voelt het gwn lekkerder.

gr

 

Onnodige quotes verwijderd

Boibanana, kun je het intensere gevoel omschrijven bij druipen en spuiten. Ben zo benieuwd hehe

Reputatie 3
Badge +2

Er is zeker wel verschil 

 

Zonder is veel prettiger, lekkerder en makkelijker, je hoeft het niet op te ruimen. 

Als je geen sperma hebt kan je je echt volledig focusen en op gaan in het lekkere gevoel

Met sperma komt er ook het gevoel van spuiten bij, wat soms over het lekker of door het lekkere gevoel heen gaat. Maar wat wel weer een plus is, is dat je de sperma ook echt voelt opbouwen en gedurende het trekken een soort van extra druk of spanning ervaart, kort gezegd het is heftiger. 

En hoe voelt het spuiten dan?

Je trekt tot aan een hoogtepunt, dus het is

Lekker, lekker, lekker, heel lekker, super lekker,

*hoogtepunt van 2 seconden* (point of no return) en dan voel je de sperma opborrelen en dat is dus dan niet meer tegen te houden en dan schiet het eruit, als een soort (water) pistool of vulkaanuitbarsting. Maar het kan ook zijn dat het eruit druipt zeker op jongere leeftijd of korte sessies achter elkaar en dat kan weer iets minder bevredigend zijn. 

Eigenlijk heb je het lekkerste gedeelte dus voor het sperma komt na het spuiten voelt het als een soort van knijpen, maar wel echt nog lekker voor ong 5 seconden en dan zakt het weg, de sperma komt meestal in 3/4 schoten, afhankelijk van de tijd die tussen je vorige ruksessie zat, de duur van je huidige ruk sessie en hoeveel water je gedronken hebt. 

Reputatie 1
Badge

Hey! Nee, geen verschil. Het enige verschil is is of je bed nou vies is of niet XD

 

AJ <3

Badge

Hé boys, ik heb weer een vraag maar weet niet of die al een keer eerder gevraagd is

Maar is er een verschil in gevoel als je zonder sperma klaarkomt en met sperma klaarkomt? En ook als het er druipend uitkomt of spuitend?

ik heb nog geen sperma maar zou het graag willen weten,  zeker van jongens die nog niet zo lang sperma hebben, maar de rest mag ook reageren hoor.

en kan iemand mij het gevoel met sperma spuiten vertellen hoe dat voelt 

thx alvast

misschien een beetje laat maar boeieeen!

ik ben nu 14 en heb vorige week mijn eerste zaad lozing gehad… Zelf in het begin voelde ik wel een beetje verschil maar dat kwam ook omdat het de eerste keer was een vooraf droog deed, ik schrok er wel een beetje van maar eigelijk was ik ook wel een beetje trots ;) Het grootste verschil is wel: Als je het in bed doet zorg dan voor wat doekjes die je onder je weener houd als je schone lakens wilt behouden.

groetjes!

Reageer