SORRY VOOR ZOLANG VERHAAL ACHTIG IETS HAHA ALS JE DAT WIL LEZEN DOE MAAR MAAR IK GA EEN SAMENVATTING ERONDER ZETTEN MET DE BELANGRIJKSTE DINGEN;
hoi, ik ben een jongen van 15 en ik ga normaal gezien met mn neef logeren. We weten nog niet wanneer maar dat maakt niet uit. Meestal als we bij elkaar zijn voetballen we en spelen we buiten enz maar als je blijft logeren is het beter om daarna even te douchen denk ik dan. Maar ik denk dat hij dat niet durft bij mij ofz. Even geleden was ik bij hem en waren we in de jacuzzi aan het chillen en zo ja over vanalles wat praten enz. En dan viel het onderwerp zo omkleden en douchen op sport enz. En hij zei zo dat hij niet zou boeien als hij dat met mij moest doen. Maar dan een halfuur later toen we uit de jacuzzi gingen en dus moesten omkleden dacht ik dus dat we bij elkaar in dezelfde kamer gingen omkleden en dus was ik me wat aan het afdrogen en ik vroeg hem zo waarom sta jij daar gewoon. en hij zei van geen idee maar ga jij hier omkleden of ik en ik vroeg hem van kom doe gewoon samen hier en hij negeerde mij en ging in een andere kamer omkleden.
SAMENVATTING: IK VIND HET DUS RAAR DAT HIJ ZEI DAT HIJ NIET ZOU BOEIEN ALS WE SAMEN ZOUDEN DOUCHEN/OMKLEDEN MAAR ALS WE HET DAN MOESTEN DOEN WAS HET ALSOF WE ELKAAR NIET KENDEN OFZ EN HIJ DUS IN EEN ANDERE KAMER GING. IK WIL DUS WETEN HOE IK HEM OP Z’N GEMAK KAN STELLEN OFZO ZODAT HIJ DAT WEL DOET. NIET DAT IK IETS WIL DOEN OFZ MAAR HET BESPAARD OOK GEWOON TIJD.