mensen zeggen masturbatie is moord

  • 23 April 2024
  • 9 reacties
  • 188 Bekeken

Badge

Mensen zeggen masturbatie is moord ik denk er anders over maar ze hebben ook wel weer gelijk hoe denken jullie erover btw dit is voor jongens als meisjes😅😅😅😅😅✌️


9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Wie zegt dat dan? Ik heb dat nog nooit gehoord.

Maar goed. Dat slaat natuurlijk nergens op. Ze zullen dan wel de zaadcellen bedoelen die je ‘vermoord’ door te masturberen. Volgens die logica is seks dan net zo goed moord. Voor een zwangerschap is er maar 1 zaadcel nodig. De rest gaat dood. En als de vrouw niet zwanger wordt dan? Of als je een condoom gebruikt?

Onzin. 

Want niet uit alle sperma cellen komt een kind.

Heel vaak zelfs niet. Net als de eicellen 

 

Dus waar hebben ze gelijk in en wat of die vermoord je dan?

Dus niet een kind.. Want er staat nog niet vast dat er echt een bevruchting is of gaat komen. 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, is dit de nieuwste wap theorie? En het is grote onzin want als je je zaadcellen niet via masturberen of seks uit je lijf laat komen, worden ze na verloop van tijd door je eigen interne systeem afgebroken. Bovendien als je ze in  de vagina spuit overleeft er ook maar 1, hooguit 2 van de miljoenen. Dat is gewoon biologisch zo. Dus zet dit gauw uit je hoofd. Mensen bedenken elke keer gekkere onzin lijkt het wel. Echte flauwekul. 

Groetjes liefs Tartan X 

Badge

Jup dacht ik dus ook maar ik kreeg er ruzie over en ik werd bestempelt als moordenaar als ik ging aftrekken 

Reputatie 7
Badge +12

Hey, wat een nonsens. Dat sperma gaat anders toch ook vanzelf uit je lijf of breekt dan af. Haha echt, hoe verzinnen ze dit nou weer ook 🤔😄 is naar de kapper gaan dan haarcel moord? Hoe ver gaat dit? 

Liefs Tover xxx

Badge

Ja i know mensen worden gekker veel gekker met sez enz

Reputatie 7
Badge +17

@Tartan14 Heb voor de lol nog ff gegoogeld en de mensen die het hier serieus over hebben zijn vooral Amerikaanse conservatieve christenen (surprise😂) en mensen uit de NoFap hoek (zijn wel vaak dezelfde mensen).

Het is echt een complete onzin theorie. Dus nee @Bas12345 , je bent geen moordenaar.

Reputatie 4
Badge +3

Mensen zeggen masturbatie is moord ik denk er anders over maar ze hebben ook wel weer gelijk hoe denken jullie erover btw dit is voor jongens als meisjes😅😅😅😅😅✌️

Dan heb ik al miljarden moorden gepleegd LOL 

Nee echt dit is te zot voor woorden wat is dat nu weer voor een theorie ??? 

“Mensen zeggen”… Of is het weer iets godsdienstig 

Graag meer info Bas12345

 

Reputatie 7
Badge +17

@tim16  ja dat zat er wel weer in XD. Ik verbaas me nergens meer over.  @Bas12345  laat je niet te veel beïnvloeden door dit soort mensen die zelf vaak anderen nog veel ergere dingen aandoen.  Ze beperken anderen in hun vrijheid en halen daar graag de bijbel bij. Het meest misbruikte boek ter wereld trouwens. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer