Mensen die onzeker zijn

  • 18 April 2018
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vond het altijd leuk om dit soort forums door te nemen. Om de verhalen van andere te lezen en vervolgens erover na te denken wat ik in die situatie gedaan zou hebben en hoe ik deze persoon zou helpen alleen snap ik dit niet:
1) Kinderen die vragen of ze hetro / bi / gay / lesbisch zijn. Dit is een vraag waar een ander je niet mee kan helpen maar waar je zelf achter moet komen. Of je het nou leuk vind of niet je bent wie je bent en daar kan je weinig aan veranderen.
2) Jongens/Mannen die liegen over de lengte van hun penis. Dit snap ik totaal niet. Wat heeft het voor zin om een fake lengte door te geven. Ik zie hoevaak staan dat ze 1tje van 17 hebben of groter en van al deze mensen zal vast 1/50 het echt menen.

Mijn vraag aan jullie is:
- Hebben jullie 1 van deze 2 dingen zelf eens gedaan? Zo ja, waarom?
- Hoe denken jullie erover na als jullie zoiets lezen?
- Hoe help je iemand met vraag 1?

Bedankt voor jullie tijd & alvast bedankt voor het antwoorden!

1 reactie

Hi JustAPersonOkay,

Mijn vraag aan jullie is:
-1 Wat vinden jullie van de 2 voorbeelden die ik gegeven heb? - 1e voorbeeld: sommige vragen kun je niet echt beantwoorden voor iemand, maar ik snap wel waarom ze gesteld worden en 2e voorbeeld: tsja, ik heb zo ook wel eens mijn vraagtekens bij sommige antwoorden
-2 Hoe denken en reageren jullie hierop? - ik geef altijd antwoorden uit eigen ervaring of nadat ik iets opgezocht heb en er een mening over heb. Het is altijd lastig te bepalen wat wel en wat niet klopt bij de gegevens die de TS geeft, dus meestal reageer ik er niet op met een opmerking, maar beantwoord de vraag zoals die gesteld is. Dus als iemand vraagt of een piemel van 20 cm klein is, dan zeg ik NEE. en niet van "ik geloof er niks van dat je zo'n grote hebt", want ik heb in het echt wel eens een jongen van 15 gezien met zo'n grote piemel, maar niet een heel voetbalelftal. Misschien meten ze gewoon verkeerd. Als ik vanaf het topje van mijn eikel tot helemaal voorbij mijn ballen meet, kom ik ook wel boven de 20 cm, maar niet als ik vanaf mijn buik tot het topje van mijn eikel meet. Allebei geven we dan misschien wel een eerlijk antwoord, alleen is de ene meetmethode niet zoals het "standaard" hoort en die andere wel. Als het me helemaal een onzinverhaal lijkt dan sla ik het topic over.
-3 Hoe help je de persoon met vraag 1? - ik val als jongen zelf op jongens en weet dat al heel lang, dus dan kan ik misschien een beetje helpen door mijn eigen ervaringen te delen. Vaak denken vragenstellers dat ze bijv. gay zijn als ze als jongen een keertje naar de piemel van een andere jongen gekeken hebben en er opgewonden van zijn geraakt. Maar als je dan vraagt of ze verliefd op een jongen zouden kunnen worden en er later misschien mee samen willen wonen, is het antwoord dus vaak "nee". Er is dus alleen lichamelijke opwinding en in de puberteit krijg je sws snel een stijve. Zoiets dus. Ligt er een beetje aan hoe de vraag precies gesteld wordt, hoe ik er op antwoord. Lekker vaag antwoord of niet? :)

Is dit een antwoord op je vragen?

Groetjes,
M&M's

Reageer