Mensen denken dat ik gay ben

  • 26 January 2022
  • 2 reacties
  • 149 Bekeken

Badge

Hallo ik was laatst aan het weg lopen van het school plein en ik hoorde een groep meisjes uit mijn klas zeggen “weten jullie wie gay is ”

en toen zij iemand mijn naam en ik schok daar wel van er is natuurlijk niks mis met gay zijn, maar ik ben bang dat zij dat aan anderen  mensen vertellen en dat anderen mensen denken dat ik gay ben maar het ding is dus ik heb niet echt een crush op iemand, maar ik ben bang dat als ik over een jaar wel een crush op iemand zou hebben dat ik dan de moed heb om te zeggen dat ik een crush op haar heb of zoiets dat ze dan zegt “wacht je bent toch gay?”  ik ben gewoon bang dat zoiets zou kunnen gebeuren ik weet dat dit een beetje een doom scenario is maar ja


2 reacties

Hey,

Als ik jou was zou ik me niet zoveel aantrekken van wat andere mensen denken. Maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Dus als je er toch iets aan wil doen kan je denk het best gewoon zeggen dat het niet waar is als je iemand hoort zeggen dat ze denken dat je gay bent. Probeer het dan wel gewoon rustig te zeggen want als je boos/paniekerig bent lijkt het juist alsof je wel gay bent maar niet uit de kast durft te komen.

Suc6,

j8j8

Reputatie 5
Badge +3

heyy

ik zou er niet zo veel van aantrekken je moet het gwn negeren als ze het blijven zeggen moet je gwn zeggen dat het niet waar en als ze het blijven doen en je vind het helemaal niet leuk zou ik naar een leerkracht gaan nog veel suc6

groeten

Reageer