Skip to main content

Hey allemaal

ik heb ff jullie mening nodig want ik geraak er niet uit:

Ik ga dus maandag naar een voetbal stagedag en daarna doucht iedereen dus. Ik ken een jongen die daar ook naar toe gaat en hij is 5 jaar ouder (ik ben 16) en hij is echt heel heel rijk. Nu had hij eens voor de grap gestuurd €10 voor uw snap en dan gaf hij me meer geld als ik bv. een kont foto stuurde. Nu gaat hij me €160 geven maandag en had hij aangedrongen om sexy dingen daar te doen (aftrekken, pijpen, neuken, vingeren…) 

Ik ben hier niet zo zeker over want de machtsrelatie voelt niet goed aan (5 jaar ouder + veel geld) en hij zou me €200 betalen als ik hem aftrek en €300 als ik hem pijp. Ook heeft hij fel aangedrongen om te neuken (zelfs voor 2k) maar  op dat heb ik zwz nee gezegd. 
Ik voel me onzeker over wat ik moet doen omdat het aanvoelt alsof ik een hoertje ben als ik het doe maar ja €500 is wel gwn nice dus ik zit in de knoop.

Please help me out

NIET DOEN hoe aantrekkelijk het ook klinkt dat geld sex/experimenteren moet spontaan gaan of uit liefde en het leeftijdsverschil is ook best groot 


Doe dat toch NIET gast, dat is je lijf verkopen voor geld en dus eig prostitutie 

Die kerel zou beter moeten weten en..  jij ook   en  nogal wiedes dat je je daar ni goed bij voelt! 

Geld is fijn maar je blijft er heel je leven mee zitten dat je seks voor geld gedaan hebt.    

En ik hoop dat je niet te veel hebt laten zien op snap want anders gaat hij als je nee zegt je nog chanteren ook. Als hij dàt doet, hop naar de voetballeiding en naar de politie gaan. Het is nie normaal om seks te kopen van iem van 16 ook al is hij “maar” 21 

Als je 1 keer toegeeft gaat hij hoger bieden tot je je kont verkoopt voor veel geld en dan zal het nooit ophouden. 


Hoi dit is zeker niet oke.

 

gelijk naar je ouders/verzorgers of politie. Ookal mag je wettelijk sex hebben met een volwassenen op je 16de, is het heel verkeerd om dat zo te doen aangezien dit onder prositutie valt, en als hij jou bedreigt/ doordringt dan is dat bijna als verkrachting (als hij je dan ook echt betast)

 

succes


@Boris anoniem  Mijn mening.. soms moet dat kunnen als je geld nodig hebt of een duur kadootje gaat krijgen. Doe je dat vaker dan ben je eigenlijk een mannelijke 'hoer' . Een boy die een sugar daddy zoekt voor zijn financiële behoeften.

Ik heb dat ook meegemaakt.  Nog niet zo lang geleden. Bij een urinoir op het station zat ik te pissen...ik  ben Antilliaan heb een BBC dus hing mijn piemel slap ver naar voren. Naast mij een zakenman denk ik hij had een nette blauwe pak aan met stropdas. Hij keek over het schotje heen merkte op ... Zo zo watveen grote mijn lucky day om  een XL pik te spotten.  Oh ik zei dank je wat moet je van me ? Hij reageerde  ik heb veel doekoe geld voor jou een half uurtje met mij in de auto? Ik zei ik heb een IPhone 15  pro max nodig de mijne is laatst gevallen . Kom zei die we gaan samen naar de Mediamarkt. Pinde alsof het niks is en zei gaan we een ritje nu maken naar een parkeerplaats langs de snelweg. Het was verlaten daar , achterramen waren geblindeerd van zijn Volvo Suv . Hij deed de achterbank neer klappen zodat je ook kon liggen 

 Hij deed homo stuff we waren naakt.  Toen we klaar waren zei die met een smile dit smaakt naar meer hier is mijn telefoonnummer als je meer geld wilt. Ik had er ook geen spijt van erna of ik voelde me vies of zo . Het was een nette aardige goed uitziende man dat maakt het makkelijker. 

 

 

 

 

 


Reageer