Mening mijn piemel

  • 23 November 2023
  • 5 reacties
  • 513 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hoi meiden/jongens, kunnen jullie laten weten wat jullie van mijn piemel vinden. Ik ben namelijk best wel onzeker erover en wil graag weten of mijn piemel wel interessant is voor mensen.

Ik ben 16 jaar. Bruin haar en 1.80

Mijn penis is slap : 6.5 cm

Mijn penis is stijf : 14cm.

Ik heb schaamhaar maar trim het wel dus is niet lang. De omtrek van mijn ballen is 17cm. 
Ik ben onbesneden maar tijdens een erectie ligt mijn eikel bloot. 
omtrek penis stijf = 15cm

 

Dankjewel alvast.

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Dit is de gemiddelde lengte:
Het is dus onder gemiddeld, heb je andere tekenen van de puberteit. Het kan zo zijn dat je later bent begonnen met de puberteit en zo ook de groei van je penis en dat het nog moet komen

16 12,5 - 15,7 11,0
Reputatie 3
Badge +1

Ik heb precies hetzelfde, is heel normaal volgens mij bij jongens en hoor dit wel bij meerdere jongens. Dus ja is erg normaal!

Reputatie 3
Badge +1

Alles zal normaal zijn, https://sense.info/nl/seks-abc/penislengte h=kijk hier eens

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Anonimouzzz,

Is gewoon een gemiddelde lengte, dus wees niet bang.

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 2
Badge +4

Hoi meiden/jongens, kunnen jullie laten weten wat jullie van mijn piemel vinden. Ik ben namelijk best wel onzeker erover en wil graag weten of mijn piemel wel interessant is voor mensen.

Ik ben 16 jaar. Bruin haar en 1.80

Mijn penis is slap : 6.5 cm

Mijn penis is stijf : 14cm.

Ik heb schaamhaar maar trim het wel dus is niet lang. De omtrek van mijn ballen is 17cm. 
Ik ben onbesneden maar tijdens een erectie ligt mijn eikel bloot. 
omtrek penis stijf = 15cm

 

Dankjewel alvast.

 

Ik he  zelf stijf 16cm maar als mijn bf een heeft van 15cm ben ik zeker wel blij en het gaat erover wat je ermee doet

Reageer