Vraag

Meisjes vragenlijst

  • 14 April 2020
  • 17 reacties
  • 1519 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey,

Ik heb een paar vragen voor meisjes (ik heb alleen maar broers dus ik kan ze eigenlijk aan niemand stellen) Ik ben zelf een meisje van 13.

 

1 Hoe oud ben je?

2 Heb je al eens seks gehad?

3 Ben je al eens verliefd geweest?

4 Hoe ziet voor jou de ideale jongen (of meisje) eruit?

5 Van wat voor mensen walg je?

6 Als je moest kiezen zou je dan verliefd worden op iemand die heel knap is maar niet zo slim, of op iemand die heel slim is maar geen gevoel voor stijl heeft?

7 Scheer je je schaamhaar?

8 Vind je het vies als een meisje haar okselhaar niet helemaal afscheert?

9 Wat is je bh-maat?

10 Beschouw je jezelf als een gevoelig persoon?

11 Heb je liever een korte seksuele relatie of een langdurige romantische relatie?

12 Heb je al eens gedronken?

13 Als je één kwaliteit van jou zou moeten opnoemen, welke is dat dan?

14 Beschouw je mensen die slimmer zijn dan anderen als nerds?

15 Als je één wens mocht doen, wat zou die dan zijn?

 

Dit waren mijn vragen, alvast bedankt voor het antwoorden!

Grtjs

Amey


17 reacties

1 Hoe oud ben je?
14

2 Heb je al eens seks gehad?

ja

3 Ben je al eens verliefd geweest?

ja

4 Hoe ziet voor jou de ideale jongen (of meisje) eruit?

oef, zoals m’n vriend, denk aan dezelfde humor en dingen die we leuk vinden (Sporten moet een favo ding zijn)..,, vooral niet clingy.

5 Van wat voor mensen walg je?

clingy en hc

6 Als je moest kiezen zou je dan verliefd worden op iemand die heel knap is maar niet zo slim, of op iemand die heel slim is maar geen gevoel voor stijl heeft?

waarschijnlijk knap en niet slim, want innerlijk en uiterlijk matters 50/50. Te slim vind ik persoonlijk niet aantrekkelijk.

7 Scheer je je schaamhaar?

ik wax 

8 Vind je het vies als een meisje haar okselhaar niet helemaal afscheert?

ja maar is je eigen keus

9 Wat is je bh-maat?

b75

10 Beschouw je jezelf als een gevoelig persoon?

vroeger wel maar nu niet meer

11 Heb je liever een korte seksuele relatie of een langdurige romantische relatie?

een beetje tussen in

12 Heb je al eens gedronken?

ja

13 Als je één kwaliteit van jou zou moeten opnoemen, welke is dat dan?

loyaal

14 Beschouw je mensen die slimmer zijn dan anderen als nerds?

Hangt ervanaf hoe ze zich gedragen

15 Als je één wens mocht doen, wat zou die dan zijn?

hmmm geen idee 

Reputatie 3
Badge +3

Hey,

Ik heb een paar vragen voor meisjes (ik heb alleen maar broers dus ik kan ze eigenlijk aan niemand stellen) Ik ben zelf een meisje van 13.

 

1 Hoe oud ben je? 13 over een maand 14

2 Heb je al eens seks gehad? Nee):

3 Ben je al eens verliefd geweest? Ja

4 Hoe ziet voor jou de ideale jongen (of meisje) eruit? Maakt voor mij niet uit als je maar jezelf bent en niet stoer gaat zitten doen

5 Van wat voor mensen walg je? Mensen die stoer doen om de lemgte van hun penis of die alleen maar aan sex denken en niet aan het innerlijk

6 Als je moest kiezen zou je dan verliefd worden op iemand die heel knap is maar niet zo slim, of op iemand die heel slim is maar geen gevoel voor stijl heeft? Dat maakt nie tuit als die maar niet de macho gaat uithangen

7 Scheer je je schaamhaar? Nope ik heb zeg maar een hele bos donker bruin haar... maar als een jongen het niet zo fris vind dan wil ik wek afscheren hoor

8 Vind je het vies als een meisje haar okselhaar niet helemaal afscheert? Alleen als je het ziet

9 Wat is je bh-maat? B70

10 Beschouw je jezelf als een gevoelig persoon? Dat ligt er aan om welke onderwerpen het gaan

11 Heb je liever een korte seksuele relatie of een langdurige romantische relatie? Liever een langdurige romantische relatie

12 Heb je al eens gedronken? Nope

13 Als je één kwaliteit van jou zou moeten opnoemen, welke is dat dan? Voetballem

14 Beschouw je mensen die slimmer zijn dan anderen als nerds? Nee dan zou ik zelf een nerd zijn😂

15 Als je één wens mocht doen, wat zou die dan zijn? Een gelukig leven met een man die van me houd en kinderen hebben

 

Dit waren mijn vragen, alvast bedankt voor het antwoorden!

Grtjs

Amey

 

  1. 13 jaar
  2. nee
  3. ja, heb een vriendje
  4. verzorgd, sportief (voetbalboy) en hij moet lekker in z'n vel zitten
  5. Van die eppe mensen en van die mensen die heel veel opscheppen
  6. het ligt eraan als diegene wel aardig is en de persoonlijkheden heeft waar ik op val. Maar dan denk ik slim maar geen gevoel voor stijl.
  7. soms
  8. 'k kijk er liever niet naar, maar ze moeten doen wat ze zelf willen.
  9. n.v.t.
  10. nee
  11. langdurige romantische relatie
  12. nee
  13. sportief
  14. nee, want iedereen is slim op z'n eigen manier. En zelf zit ik op de Havo. Dus..
  15. Om nog verder te komen met voetbal en dat ik door de Oranje Finales kom.

Hey,

Ik heb een paar vragen voor meisjes (ik heb alleen maar broers dus ik kan ze eigenlijk aan niemand stellen) Ik ben zelf een meisje van 13.

 

1 Hoe oud ben je?     12  

2 Heb je al eens seks gehad?   nee

3 Ben je al eens verliefd geweest?   nee

4 Hoe ziet voor jou de ideale jongen (of meisje) eruit?     mooie uitdrukking

5 Van wat voor mensen walg je?    dike mensen

6 Als je moest kiezen zou je dan verliefd worden op iemand die heel knap is maar niet zo slim, of op iemand die heel slim is maar geen gevoel voor stijl heeft?   heel knap maar niet zo slim

7 Scheer je je schaamhaar?   ja

8 Vind je het vies als een meisje haar okselhaar niet helemaal afscheert?    niet echt

9 Wat is je bh-maat?   a

10 Beschouw je jezelf als een gevoelig persoon?      nee

11 Heb je liever een korte seksuele relatie of een langdurige romantische relatie?   korte seksuele

12 Heb je al eens gedronken?    nee

13 Als je één kwaliteit van jou zou moeten opnoemen, welke is dat dan?     weet ik niet

14 Beschouw je mensen die slimmer zijn dan anderen als nerds?  nee

15 Als je één wens mocht doen, wat zou die dan zijn?      dat ik seks met iemand krijg

 

Dit waren mijn vragen, alvast bedankt voor het antwoorden!

Grtjs

Amey

 

Hey,

Ik heb een paar vragen voor meisjes (ik heb alleen maar broers dus ik kan ze eigenlijk aan niemand stellen) Ik ben zelf een meisje van 13.

 

1 Hoe oud ben je? 15

2 Heb je al eens seks gehad? Nee

3 Ben je al eens verliefd geweest? Ja

4 Hoe ziet voor jou de ideale jongen (of meisje) eruit? Lief, verzorgt en grappig 

5 Van wat voor mensen walg je? Arrogant, kakkers, zelfmedelijden 

6 Als je moest kiezen zou je dan verliefd worden op iemand die heel knap is maar niet zo slim, of op iemand die heel slim is maar geen gevoel voor stijl heeft? Idk ik denk t 1e

7 Scheer je je schaamhaar? Soms

8 Vind je het vies als een meisje haar okselhaar niet helemaal afscheert? Voor mezelf wel, anders boeien me niet echt

9 Wat is je bh-maat? 70D

10 Beschouw je jezelf als een gevoelig persoon? Ja

11 Heb je liever een korte seksuele relatie of een langdurige romantische relatie? T 2e

12 Heb je al eens gedronken? Ja

13 Als je één kwaliteit van jou zou moeten opnoemen, welke is dat dan? Perfectionistisch 

14 Beschouw je mensen die slimmer zijn dan anderen als nerds? Nee kben zelf de nerd🤣🤣

15 Als je één wens mocht doen, wat zou die dan zijn? Ik wou dat me oma zou leven, maarja... 

 

Dit waren mijn vragen, alvast bedankt voor het antwoorden!

Grtjs

Amey

 

Reputatie 3
Badge +2

Hey,

Ik heb een paar vragen voor meisjes (ik heb alleen maar broers dus ik kan ze eigenlijk aan niemand stellen) Ik ben zelf een meisje van 13.

 

1 Hoe oud ben je?  14 alweer! :)

2 Heb je al eens seks gehad? Nee, wel al afgetrokken en ben al gevingerd 

3 Ben je al eens verliefd geweest? Ja, zit nu in een relatie

4 Hoe ziet voor jou de ideale jongen (of meisje) eruit? Nou niks speciaals, als hij maar lief en zorgzaam is en dat ik hem kan vertrouwen. En ook dat hij een beetje voor zichzelf zorgt (dus dat hij er een beetje verzorgt uitziet; haar gekamt en een beetje nette kleren)

5 Van wat voor mensen walg je? Mensen die denken dat ze alles zijn, mensen die pesten, en echt van die kakkers

6 Als je moest kiezen zou je dan verliefd worden op iemand die heel knap is maar niet zo slim, of op iemand die heel slim is maar geen gevoel voor stijl heeft? Liever slim. Gevoel voor stijl kan ik hem wel mee helpen. :)

7 Scheer je je schaamhaar? Ja, maar soms

8 Vind je het vies als een meisje haar okselhaar niet helemaal afscheert? Niet echt. Maar bij mezelf wil ik het wel fris houden

9 Wat is je bh-maat? Iets in de B  (denk iets van 75B ofzo??)

10 Beschouw je jezelf als een gevoelig persoon? Nou nee. het boeit me niet echt wat andere mensen vinden maar ik kan aan de andere kant ook wel heel emotioneel zijn

11 Heb je liever een korte seksuele relatie of een langdurige romantische relatie? Langdurig Romantisch. Mijn relatie met m’n vriend is nu namelijk al bijna 3 jaar :)))

12 Heb je al eens gedronken? Neeeeeee

13 Als je één kwaliteit van jou zou moeten opnoemen, welke is dat dan? Ik kan dansen :)

14 Beschouw je mensen die slimmer zijn dan anderen als nerds? Nee, die doen gwn goed hun best

15 Als je één wens mocht doen, wat zou die dan zijn? Iedereen die ik mag, mag een gelukkig leven lijden (of leiden?? XD)

 

Dit waren mijn vragen, alvast bedankt voor het antwoorden!

Grtjs

Amey

 

Reputatie 1
Badge

1 Hoe oud ben je? 14

2 Heb je al eens seks gehad? Nee 

3 Ben je al eens verliefd geweest? Nee 

4 Hoe ziet voor jou de ideale jongen (of meisje) eruit? Ik ben daar nu nog nie mee bezig 

5 Van wat voor mensen walg je? Die het beter weten 

6 Als je moest kiezen zou je dan verliefd worden op iemand die heel knap is maar niet zo slim, of op iemand die heel slim is maar geen gevoel voor stijl heeft? Geen gevoel voor stijl want ik haat domme mensen 

7 Scheer je je schaamhaar? Ja 

8 Vind je het vies als een meisje haar okselhaar niet helemaal afscheert? Nee 

9 Wat is je bh-maat? 85D

10 Beschouw je jezelf als een gevoelig persoonsnaam  ja

11 Heb je liever een korte seksuele relatie of een langdurige romantische relatie? Langdurige romantische relatie 

12 Heb je al eens gedronken? Nee

13 Als je één kwaliteit van jou zou moeten opnoemen, welke is dat dan? Behulpzaam

14 Beschouw je mensen die slimmer zijn dan anderen als nerds? Nee 

15 Als je één wens mocht doen, wat zou die dan zijn? Dat alle dode mensen terug kwamen en de dood nie meer bestond 

1 Hoe oud ben je? 17

2 Heb je al eens seks gehad? Nee

3 Ben je al eens verliefd geweest? Ja

4 Hoe ziet voor jou de ideale jongen (of meisje) eruit? Uiterlijk maakt mij eigenlijk weinig uit

5 Van wat voor mensen walg je? Super arrogant, niet kunnen zeggen dat ze fout zitten. Gemeen.

6 Als je moest kiezen zou je dan verliefd worden op iemand die heel knap is maar niet zo slim, of op iemand die heel slim is maar geen gevoel voor stijl heeft? Slim maar geen stijl

7 Scheer je je schaamhaar? Soms

8 Vind je het vies als een meisje haar okselhaar niet helemaal afscheert? Niet per se, ik persoonlijk vind het niet prettig

9 Wat is je bh-maat? 75 D

10 Beschouw je jezelf als een gevoelig persoon? Ja, ik ben hoogsensitief

11 Heb je liever een korte seksuele relatie of een langdurige romantische relatie? Nee

12 Heb je al eens gedronken? Niet echt

13 Als je één kwaliteit van jou zou moeten opnoemen, welke is dat dan? Geven om anderen.

14 Beschouw je mensen die slimmer zijn dan anderen als nerds? Nee

15 Als je één wens mocht doen, wat zou die dan zijn? Dat weet ik niet

Reputatie 5
Badge +3

Geen last van 75D?

1 Hoe oud ben je? 13

2 Heb je al eens seks gehad? nee

3 Ben je al eens verliefd geweest? ja

4 Hoe ziet voor jou de ideale jongen (of meisje) eruit? knap, dat je hem kan vertrouwen en dat hij blij met jouw succes is

5 Van wat voor mensen walg je? mensen die liegen en niet eerlijk zijn, niet kunnen toegeven als ze het niet bij het goede eind zitten

6 Als je moest kiezen zou je dan verliefd worden op iemand die heel knap is maar niet zo slim, of op iemand die heel slim is maar geen gevoel voor stijl heeft? liever geen van de twee :)

7 Scheer je je schaamhaar? niet echt scheren, maar met een schaar (niet volledig, alleen om het korter te maken) afknippen na bijna elke douchebeurt

8 Vind je het vies als een meisje haar okselhaar niet helemaal afscheert? ja best wel

9 Wat is je bh-maat?

10 Beschouw je jezelf als een gevoelig persoon? ja ik ben heel gevoelig

11 Heb je liever een korte seksuele relatie of een langdurige romantische relatie? langdurig romantisch

12 Heb je al eens gedronken? nee alleen een klein slokje alcoholvrije bier

13 Als je één kwaliteit van jou zou moeten opnoemen, welke is dat dan? snel agressief (of creatief)

14 Beschouw je mensen die slimmer zijn dan anderen als nerds? nee, ze zijn gwn slimmer en kunnen daar niks aan doen haha

15 Als je één wens mocht doen, wat zou die dan zijn? Altijd wensen kunnen doen :D

 

Grtz, Shadowz ;)

Badge

Hey,

Ik heb een paar vragen voor meisjes (ik heb alleen maar broers dus ik kan ze eigenlijk aan niemand stellen) Ik ben zelf een meisje van 13.

 

1 Hoe oud ben je? - 14

2 Heb je al eens seks gehad? - nee

3 Ben je al eens verliefd geweest? - ja

4 Hoe ziet voor jou de ideale jongen (of meisje) eruit? - als ik heel eerlijk ben, ik kom van een rijke familie en ik wil daarom wel n rijke jongen ofz. Ik schaam me daar wel n beetje om maar zit ook op n prive school dus das niet zo moeilijk.    Ik wil ook een lieve jongen maar die wel ondeugend kan zijn niet zo’n saaie kakker.     Mooie ogen en best sportief.

5 Van wat voor mensen walg je? - Stoer doeners

6 Als je moest kiezen zou je dan verliefd worden op iemand die heel knap is maar niet zo slim, of op iemand die heel slim is maar geen gevoel voor stijl heeft? - HEEL KNAP MAAR NIET ZO SLIM! Ik wil later een mode lijn beginnen dus ik vind mode best n belangerijk ding in mijn leven maar hij moet ook niet geen ene shit geven aan school weet je wel. Ik model ook en sommige jongens zijn fk knap maar ook echt super dom en dat is zo enorm grappig. Op mn school zijn sommige minder leuke jongens die slim zijn zijn echt heel irritant en lachen mij uit als ik  1 ding verkeerd zeg ook al doe ik VWO.

7 Scheer je je schaamhaar? - ja, voor mijzelf. Ik voel me er gewoon fijner bij. En voor mn bikini enz.

8 Vind je het vies als een meisje haar okselhaar niet helemaal afscheert? - Ik ben nooit echt n judgy persoon geweest ik bedoel, ik zou t zelf wel scheren maar eerlijk gezegd > you do you hahaha

9 Wat is je bh-maat? - C-70

10 Beschouw je jezelf als een gevoelig persoon? - Soms ben ik bad ass, sassy, of geef ik geen ene fuck maar soms ben ik ook voor uren lang aan t huilen en ik ben altijd de eerste die huilt bij n film.

11 Heb je liever een korte seksuele relatie of een langdurige romantische relatie? - langdurige romantische relatie. Ik hoef niet perse gelijk sex, ik vind de tease wel lekker haha

12 Heb je al eens gedronken? - ja, echt vaak maar mijn omgeving is ook wel echt wild daarmee.

13 Als je één kwaliteit van jou zou moeten opnoemen, welke is dat dan? - Sociaal

14 Beschouw je mensen die slimmer zijn dan anderen als nerds? - neeee

15 Als je één wens mocht doen, wat zou die dan zijn? - Dat iedereen zich geliefd voelt

 

Dit waren mijn vragen, alvast bedankt voor het antwoorden!

Grtjs

Amey - echt n leuke naam ❤ hahah

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit

Reputatie 2
Badge +1

1 Hoe oud ben je? 13

2 Heb je al eens seks gehad? Nopee

3 Ben je al eens verliefd geweest? Ja

4 Hoe ziet voor jou de ideale jongen (of meisje) eruit? Lief, Knap en met Humor

5 Van wat voor mensen walg je? Arrogante

6 Als je moest kiezen zou je dan verliefd worden op iemand die heel knap is maar niet zo slim, of op iemand die heel slim is maar geen gevoel voor stijl heeft? Heel slim maar niet zo gevoel voor stijl

7 Scheer je je schaamhaar? Ja

8 Vind je het vies als een meisje haar okselhaar niet helemaal afscheert? Nee het is maar haar, net als op je hoofd

9 Wat is je bh-maat? 70 C

10 Beschouw je jezelf als een gevoelig persoon? Redelijk

11 Heb je liever een korte seksuele relatie of een langdurige romantische relatie? Langdurige romantische 

12 Heb je al eens gedronken? Nee

13 Als je één kwaliteit van jou zou moeten opnoemen, welke is dat dan? Ik denk zingen..

14 Beschouw je mensen die slimmer zijn dan anderen als nerds? Zeker niet

15 Als je één wens mocht doen, wat zou die dan zijn? Dat degene waar ik verliefd op ben me leuk vind

 

Dit waren mijn vragen, alvast bedankt voor het antwoorden!

Badge

1 Hoe oud ben je? 13 (bijna 14) 

2 Heb je al eens seks gehad? Nee

3 Ben je al eens verliefd geweest? Geen idee ( klinkt misschien raar maar ik ben zwaar autistisch en kan nieteens zeggen of ik blij of verdrietig ben dus dat is best moeilijk om te zeggen) 

4 Hoe ziet voor jou de ideale jongen (of meisje) eruit?  Iemand met humor en die er een beetje “leuk” uitziet 

5 Van wat voor mensen walg je? Mensen die zichzelf geweldig vinden of als ze “stoer” doen 

6 Als je moest kiezen zou je dan verliefd worden op iemand die heel knap is maar niet zo slim, of op iemand die heel slim is maar geen gevoel voor stijl heeft? Geen idee

7 Scheer je je schaamhaar? Ja

8 Vind je het vies als een meisje haar okselhaar niet helemaal afscheert? Nee niet vies maar liever wel maar dat is hun eigen keuze 

9 Wat is je bh-maat? 75B

10 Beschouw je jezelf als een gevoelig persoon? Weet ik niet ik denk het niet

11 Heb je liever een korte seksuele relatie of een langdurige romantische relatie? Weet ik niet 

12 Heb je al eens gedronken? Ja

13 Als je één kwaliteit van jou zou moeten opnoemen, welke is dat dan? Slim (is wel naar om over jezelf te zeggen)

14 Beschouw je mensen die slimmer zijn dan anderen als nerds? Misschien maar dat licht eraan hoe ze zich gedragen 

15 Als je één wens mocht doen, wat zou die dan zijn? Me gelukkig voelen denk ik

Badge

1 Hoe oud ben je?14

2 Heb je al eens seks gehad?nee

3 Ben je al eens verliefd geweest?nee

4 Hoe ziet voor jou de ideale jongen (of meisje) eruit?idk

5 Van wat voor mensen walg je?hc mensen en mesnen die dneken dat ze alles zijn

6 Als je moest kiezen zou je dan verliefd worden op iemand die heel knap is maar niet zo slim, of op iemand die heel slim is maar geen gevoel voor stijl heeft?

7 Scheer je je schaamhaar?soms

8 Vind je het vies als een meisje haar okselhaar niet helemaal afscheert?ja

9 Wat is je bh-maat?b

10 Beschouw je jezelf als een gevoelig persoon?nee

11 Heb je liever een korte seksuele relatie of een langdurige romantische relatie?lange relatie 

12 Heb je al eens gedronken?jA

13 Als je één kwaliteit van jou zou moeten opnoemen, welke is dat dan?idk

14 Beschouw je mensen die slimmer zijn dan anderen als nerds?nee

15 Als je één wens mocht doen, wat zou die dan zijn?idk

 

Reputatie 2
Badge

1 Hoe oud ben je?

13

2 Heb je al eens seks gehad?

nee

3 Ben je al eens verliefd geweest?

ja, twee keer

4 Hoe ziet voor jou de ideale jongen (of meisje) eruit?

Meisje: shouderlengte haar, gevoel voor stijl, slim, grappig, beetje tomboy

Jongen: Kort blond haar, grappig, beetje stijl maar niet geobserdeerd, lief, beetje nerdy

5 Van wat voor mensen walg je?

Mensen die heel veel borst laten zien en dan klagen dat mensen kijken. 

6 Als je moest kiezen zou je dan verliefd worden op iemand die heel knap is maar niet zo slim, of op iemand die heel slim is maar geen gevoel voor stijl heeft?

Heel slim maar geen gevoel voor stijl

7 Scheer je je schaamhaar?

Vroeger wel, maar ik vond het te veel werk

8 Vind je het vies als een meisje haar okselhaar niet helemaal afscheert?

In de zomer, ja, in de winter, nee

9 Wat is je bh-maat?

Cup A

10 Beschouw je jezelf als een gevoelig persoon?

Hangt van het onderwep af

11 Heb je liever een korte seksuele relatie of een langdurige romantische relatie?

Langdurige romantische relatie

12 Heb je al eens gedronken?

Nee

13 Als je één kwaliteit van jou zou moeten opnoemen, welke is dat dan?

Dramaisch (alsin, je hoort het als ik binnenkom)

14 Beschouw je mensen die slimmer zijn dan anderen als nerds?

Ja en nee, het hangt ervanaf hoe je ermee omgaat. 

15 Als je één wens mocht doen, wat zou die dan zijn?

De loterij winnen

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoe oud ben je? 14

 

2 Heb je al eens seks gehad? Nee haha

 

3 Ben je al eens verliefd geweest? Ja

 

4 Hoe ziet voor jou de ideale jongen (of meisje) eruit? hEt uiterlijk maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Liefst meisje met kort haar

 

5 Van wat voor mensen walg je? mensen die anderen afkraken, vooroordelen hebben en over iemand gaan roddelen waar diegene er bij staat. 

 

6 Als je moest kiezen zou je dan verliefd worden op iemand die heel knap is maar niet zo slim, of op iemand die heel slim is maar geen gevoel voor stijl heeft? tja wat is slimheid? Iedereen is slim op zijn eigen manier slimheid. Ik denk als ze bedoelen slimheid als in school dat ik dan de eerste zou kiezen en slimheid als in de omgang dan voor de tweede. 

 

7 Scheer je je schaamhaar? nee

 

8 Vind je het vies als een meisje haar okselhaar niet helemaal afscheert? nee ik niet 

 

9 Wat is je bh-maat? weet ik niet haha 

 

10 Beschouw je jezelf als een gevoelig persoon? vroeger wel, nu niet echt meer

 

11 Heb je liever een korte seksuele relatie of een langdurige romantische relatie? langdurig romantisch, dan hou je echt van iemand, en komt de seks vanzelf

 

12 Heb je al eens gedronken? nee mag absoluut niet van mijn ouders

 

13 Als je één kwaliteit van jou zou moeten opnoemen, welke is dat dan? ik kan goed luisteren

 

14 Beschouw je mensen die slimmer zijn dan anderen als nerds? nee, zoals ik al zei, iedereen is slim op zijn eigen manier

 

15 Als je één wens mocht doen, wat zou die dan zijn?dat er geen oorlog meer was in de wereld 

Hoe oud ben je?12

 

2 Heb je al eens seks gehad?nee Ahhhaaya

 

3 Ben je al eens verliefd geweest?tuurlijk

 

4 Hoe ziet voor jou de ideale jongen (of meisje) eruit?idk

 

5 Van wat voor mensen walg je?hc meiden

 

6 Als je moest kiezen zou je dan verliefd worden op iemand die heel knap is maar niet zo slim, of op iemand die heel slim is maar geen gevoel voor stijl heeft?idK

 

7 Scheer je je schaamhaar?ja logisch

 

8 Vind je het vies als een meisje haar okselhaar niet helemaal afscheert?beetje maar maakt niet zoveel uit

 

9 Wat is je bh-maat?aa70 ofz

 

10 Beschouw je jezelf als een gevoelig persoon?ja

 

11 Heb je liever een korte seksuele relatie of een langdurige romantische relatie?miss allebei

 

12 Heb je al eens gedronken?nee

 

13 Als je één kwaliteit van jou zou moeten opnoemen, welke is dat dan?loyaliteit 

 

14 Beschouw je mensen die slimmer zijn dan anderen als nerds? Meestal

 

15 Als je één wens mocht doen, wat zou die dan zijn dat mijn tweeling zusje niet doos wasof ongesteld worden

Reageer