Vraag

Meisjes voorkeur groot of klein ?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat willen meisje of vrouwen een grote penis , een medium formaat of een groot geschapen boy? Small is tot 12 cm Medium is 13-17 Large is 18 - 21 cm of Xl 22 cm+
En waarom..

19 reacties

Dus klein, middel of groot de penis?
Over het algemeen zeggen ze tussen 17 en 20 is het lekkerst over 20 doet pijn
Jammer dat ik nog niet geneukt heb wil dat heel erg graag. Maak me niet uit me wie ik het doe.. ik wil voelen en ervaring opdoen hoe het is te penetreren. En als het meisje geniet van mijn lul en misschien ook een orgasme van me krijgt dan is het super geil.
De mijne is 20 stijf en de meisjes die mijn dikke en lange lullo gezien hebben zeggen allemaal.. OMG!
Ik weet t niet maar ja ik wil t ook wel ik ben 13 dus gewoon lekker in de puberteit en t hoort erbij...
-xxx-
Wat hoort erbij... Xxx
Hoi!

Ik weet niet veel over seks, maar volgens mij is het niet de lengte die telt, maar meer wat je ermee doet. Als je romantisch bent, niet te snel of te ruw wilt gaan, denk ik dat dat belangrijk is dan de lengte.

20 centimeter lijkt me een goede lengte, niet te groot en niet te klein.

Je zegt dat je het met eender wie wilt doen, om het gevoel te voelen, maar daar ga ik niet mee akkoord. Seks is niet alleen genot, maar ook iets romantisch en iets om de band tussen 2 verliefde mensen te versterken.

Ze zegt dat al die meisjes 'OMG' zeggen wanneer ze je penis ziet, maar ik hoop dat je 'em niet aan iedereen laat zien. Reageren die meisjes zo van verwondering of omdat ze geschrokken zijn, dus van angst. Het is heel erg belangrijk dat je geen meisjes kwetst. Meisjes zijn meer dan iets om genot mee te beleven, ze zijn een persoon.

Misschien ben je een lieve jongen en heb je hier niet veel romantiek vertelt, maar pas toch op dat je niemand kwetst.

Groetjes
x
Ik denk bij mij tussen 17 en 20 cm dat is voor mij de goeie lengte
T maakt mij persoonlijk niks uit hoelang een lul Is, natuurlijk wel langer dan 12cm minimaal maar verder maakt het me niks uit ik denk dat als je van die gene houdt je er niks om geeft ?
Kijk met een kleine lul kan je niks dus sws groot en breed maar niet te breed en sommige mensen hier hebben hier niet eens verstand van xx
Heb je een jongen met kleine lul dan gehad en hoe was ie. Voel je dan niks of iets..??
Hahha is klein
Leg uit met wie, hoe en waar
Gewoon seks met iemand gehad maar zn geslachtsdeel was klein en dat is gewoon niet fijn om seks mee te hebben maar het maakt niet uit hoe groot of klein want ik heb met diegene wel een paar maanden gehad ook al had ie een kleinere penis
En met maakt niet uit is dat iedereen is zoals ie is en daar tevreden mee moet zijn en niet luisteren wat andere van je vinden
De meeste meiden houden echt niet van een super grote penis, dit is alleen maar pijnlijk en onaangenaam, ik denk persoonlijk dat de beste lengte zo rond de 15/17cm ligt, mijn penis is 16/17 cm en deze is eigenlijk al pijnlijk voor mijn vriendin, dit is soms toch wel erg jammer. Vaak zie je ook dat jongens opscheppen dat hun penis 21cm of iets dergelijks is, dit is vaak complete onzin en ook nog eens volledig onaangenaam voor elk meisje dat hier mee te maken krijgt, dit is overgins wel iets dat per persoon verschilt.

Groetjes, Sinterbaas 1 🙂
Inderdaad zijn er jongens die onder jongens opscheppen dat ze een heel grote XL penis hebben . En dan is het gelogen alleen maar om indruk te maken ook op meisjes. Maar er zijn er enkele die toch een super grote hebben net als die een erg kleine hebben. Gelukkig zijn de meeste penislengtes gemiddeld in erectie tussen 13 cm en 17 cm. De mijne is 19 cm maar zelf vind ik dat niet abnormaal groot.
Ik zit op boksen en dan spot je daar veel jongens en mannen uit Suriname , Kenia en Aruba hier. En die hebben de helft ervan echt een super lange en dikke zwarte lul. Onder de douches gestaan in de gemeenschappelijke omkleedruimte met die gasten. Soms dan een spontane erectie van een Antilliaanse tienerjongen gezien die naast me douchde. Ik overdrijf nu echt niet gigantisch flinke hengstenlul van geschat 25 cm. Bohh Slap 13-14 cm.
En dan heb je tegenover een Vietnamees volwassen man staan met eentje van 3 cm in slappe toestand . Dat is pas zielig als ie stijf wordt.
Ik hou gewoon heel erg van groot maar dat is voor iedereen verschillend het kan ook nadelen geven ik hou van groot maar het doet dus wel pijn als je hard en diep gaat aan de andere kant vind ik dit juist fijn dus zit ik achteraf altijd met pijn nogmaal het is voor ieder anders dus als je een meisje vind die groot kan hebben en fijn vind sla dan je slag .... meisjes due van grote houden zijn vaak ook beest in bed de vraag is of je dat wil want t kan ook heel vermoeiend zijn.... gr mij?
Reputatie 2
Badge

hoihoi,

Een meisje hier. Het ligt een beetje aan het meisje met wie je seks hebt, of ze van een grote/kleine/gemiddelde penis houd. Maar bij veel meisjes kan het erg pijn doen als je seks hebt met een jongen die een penis heeft die langer is dan 20 cm. Dit komt omdat de penis dan keihard tegen '’de bovenkant'’ van de baarmoeder aan stoot (dit voelt een beetje alsof je daar wordt gestoken met een mes). Maar dit geld natuurlijk niet voor alle meisjes. De meeste meisjes vinden tussen de 12 en de 17 cm het fijnst, maar dit kan natuurlijk verschillen.

Ik zou 17 wel een goede lengte vinden

Reageer