Skip to main content

meisjes ? scheren jullie jullie schaamhaar

• May 18, 2012
  • 28 reacties
  • 14966 Bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

• September 28, 2022

Heyyy ik ben nu 12 heb het al een beetje gedaan maar je moet gen doen wat jij denkt dat goed is voor v@gina!

Hoi, van mn 14e heb ik mn schaamhaar, oksels, en mn konthaar niet meer geschoren. Ik ben een meisje van 16 en hoor behaard te zijn, ach ik word wel eens raar aangekeken, maar meestal is het positief of grappig. En de meeste jongens accepteren dat ik behaard ben. Ze kijken wel raar naar de grote zwarte bos in mn slipje. Vnd het  fijn om gebeft te worden,en ze moeten niet zeuren dat t te behaard is. Enkel scheer ik mn benen, maar ik trim niks, mn bikinilijn niet en mn kut ziet er  onverzorgd, met krullen en klitten veel vrouwelijker en volwassen uit. Blijf altijd harig. Doei.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 4, 2025

Hey ts, ben 17 en heb mn kut nog nooit geschoren.  Was er vroeg bij en op mn 12e had ik al flinke bos schaamhaar en vond dat super stoer en gewoon mooi. Scheer enkel mn benen en oksels dat vind ik mooier. Jongens verwachten altijd  dat een meisje als ik sowieso een geschoren lichaam heeft. Draag mooie vrouwelijke kleren, altijd perfect in de make up, duur luchtje etc.  Mn vriendjes geloven gewoon niet wat ze zien als het zo ver is dat ze mn kut voor het eerst zien hi hi. Ben dus overal keurig geschoren, maar mijn kut heeft nog nooit een scheermes of zo gezien. Mn vriendjes schrikken er meestal van dat ik echt een enorm behaard oerwoud blijk te hebben terwijl ze dat nooit verwachten. Ga dat ook zeker zo laten, de rest houdt ik bij maar ik vind het erg fijn en mooi om daar helemaal harig en behaard te zijn.