meisjes ? scheren jullie jullie schaamhaar

  • 19 May 2012
  • 27 reacties
  • 12953 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
meisjes ? scheren jullie jullie schaamhaar , en hoe oud zijn jullie

27 reacties

ja ik scheer het sinds ik 12 ben (ben nu 13)
x
[quote]ja ik scheer het sinds ik 12 ben (ben nu 13)
x


als ik ooit een meisje ga vingeren , moet haar poesje wel volledig kaal zijn , vind ik het geilst !!
14 ja ........
ja en 16
Gianooo,

Ik ben een meisje en ik scheer mijn schaamhaar vanaf dat het begon te groeien. Ik ben nu 17 jaar.
Hoihooooi
Jaa ik scheer mij zeker ik ben nu 13 en schoor mij al toen ik 11 was. Ik vond het vies en het deed pijn, ja echt het deed pijn.
ik ben 14 en ja. je hoeft je niet te schamen
16 en Sii ik scheer maar niet altijd, 1 2x per week of als ik naar en feestje
ga en er iets kan gebeuren (if u get me)
meisjes ? scheren jullie jullie schaamhaar , en hoe oud zijn jullie
heey, ik scheer mn kut echt nooit en ga dat ook nooit doen. ik ben 15 en heb een groot harig oerwoud nu. het hoort bij me,en heb er ook geen last van.ik heb altijd al gewoon mn bush zo laten groeien, ik kan me ook echt niet voorstellen dat mn kut kaal is! echt niet hoor, mijn kut hoort echt lekker behaard te zijn, vind k veel mooier staan.ik vind een kale kut echt niet staan bij mij, en mn vriendjes vinden het echt geen probleem als ze er achter komen dat ik een heel oerwoud in mn slipje heb groeien,nee,bijna nooit een jongen gehad die moeilijk deed over mn schaamhaar. en trouwens, ik ga me dus echt niet scheren als een vriendje vind dat ik te veel haar op mn kut heb zitten. neem me zoals ik wil zijn en ben, a 15 year old girl with a alot of dark hair on her vagina!
Naturel-rachel15 dan kan ik misschien op jou vallen want ik scheer mijn lul ook bijna nooit en ik vind het schaamhaar bij meiden wel passen
heey miker15, he wat cool!! ik vind je echt stoer! eindelijk eens een jongen die (denk ik wel) op een meisje als mij valt, dan wil je vast wel weten hoe ik er uit zie?? nou, ik heb zwart haar tot mn schouders, blauwe ogen, best wel dikke zwarte wenkbrauwen, ik ben 1m60. en je vind schaamhaar wel bij meiden passen?? nou miker, dan kan je mij zeker wel eens leuk vinden...ik ben dus niet zo n meisje dat zich overal scheert, heb ik ook nooit gedaan, ik heb mijn schaamhaar gewoon altijd laten groeien zoals het vanzelf is, best wel veel dus. zeg miker, heb je er dan ook geen probleem mee als een meisje, zoals ik dus, echt ook een grote bos schaamhaar op dr
poesje heeft groeien?? zou ik wel lief van je vinden, of bedoel je dat je schaamhaar dat helemaal getrimt en zo bij een meisje aantrekkelijk vind?? ben wel benieuwd, nou, ik ben echt wel een behaard meisje; ja, ik scheer wel mn benen, maar de rest laat ik gewoon vrij groeien. nou, ik val dus op jongens zoals jij, lekkere bos haar bij je pik, heb je borsthaar? dat vind ik super opwindend! ik wil je wat vragen...stel je zou ook echt mn vriendje worden en we zouden echt intiem gaan, meen je dan echt wat je zij?? mn ex vriendjes en mn vriendinnen zeggen serieus allemaal dat ik een heel knap meisje ben, door mn zwarte haren en mn blauwe ogen bv, ik ben het maar gaan geloven...vind jij dat mooi bij een meisje, zoals ik eruit zie?, dus je gaat niet raar kijken als je mij voor t eerst bloot zou zien? ik bedoel, jongens als jou hoop ik altijd al tegen te komen, en ik ben ook zo'n meisje waar jij op valt, toch?
ik zal eerlijk zijn, ik ben niet zo maar een meisje met schaamhaar op dr poesje, bij mij is mijn hele poes dus helemaal begroeid met
een grote zwarte bos haar, ik scheer mn bikinilijn dus ook niet, en ik heb ook best harige oksels(zwart, dus dat zie je wel) ik schaam me ook echt niet voor mn lichaam, ik vind al dat zwarte haar op mn poesje mij heel vrouwelijk en volwassen maken. ik ga graag naar t naakt strand miker, heerlijk om lekker in mn blootje rond te lopen, en ach, ik word wel vaak bekeken door jongens en mannen
want ik val natuurlijk wel op met mn behaarde bush enzo, maar ik hoop dus ooit zo n jongen tegen te komen als jou, serieus he,
ik hoop dat je reageert op mijn reactie op jou. het zou wel super zijn als een jongen die heeft waar ik op val(lekker veel beharing)
een meisje zoals ik (waar jij misschien wel op valt) met een echt grote bush op dr poesje elkaar tegenkomen en vet verliefd worden...ik vind het zowieso onwijs leuk om met een jongen zoals jij geschreven te hebben, ze bestaan dus toch!
nou miker, ik hoop dat je een serieus berichtje terug schrijft, kusjes xxx een lief en behaard meisje, rachel
SORRY vorige was fout.... hoe oud ben je?
Hoi hoi, ik ben 13 jaar en zeker scheer ik mijn schaamhaar.. maar ik scheerde het tevaak en toen had k een soort van uitslag ( het is nu nog steeds niet volledig weg ) het doet echt verschrikkelijk veel zeer en ik heb als tip gekregen van de dokter 1x om de 8 weken dus dit is je tip 😉 dikke kus, Maddelief.
@Naturel-rachel15 ik heb ook overal haar... een meisje boeit mij niet full bush of geen bush maar ik kies liever voor full bush. Vind ik vrouwelijker bij een vrouw. En het straalt veel meer uit bij de poezen haha... vind ik opwindend:) want ik heb ook al borsthaar okselhaar etc etc...
Goedenavond naturel-rachel15 ik wil wel graag contact met je hebben maar we mogen geen nummers door sturen dat vind ik wel jammer maar ik scheer mijn pik heel heel soms en mijn oksels scheer ik nooit en ik wil ook een keer naar een naakt strand dat zou ik best wel willen en ik heb nog een vraagje heb je grote borsten zoja dan ben je het meisje die ik zoek xxx een lieve mooie jongen met veel schaamhaar miker❤️
ik scheer mijn schaamhaar niet, haha.
ik vind het eigenlijk wel sexy. zo'n bush bush
hey miker!! wat lief ben je dat je mij antwoord geeft, aan je reactie merk ik dat je mij wel leuk vindt, jij lijkt mij ook wel een schatje!
ja, ik wil ook wel graag contact met je hebben, maar ik wist echt niet dat dat niet mocht.
je vroeg wat aan me: nou je hebt echt geluk miker! ja, ik heb op mn 15 dus echt al grote borsten hoor! cup-D, groot genoeg?



Tekst aangepast door de kindertelefoon n.a.v forumregel 7: dating is niet toegestaan; op grond van forumregel 12: ga niet off-topic.


Reputatie 7
Badge +6
Voor ieders veiligheid is zie forumregel 6 en 7:

6. Plaats in je bericht geen persoonsgegevens
Jouw anonimiteit is jouw eigen verantwoordelijkheid. Geef alleen je voornaam of een fictieve naam op. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadressen, profielen en dergelijke.

7. Dating is niet toegestaan
Dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van gegevens.

Namens De Kindertelefoon, Mariska

meisjes ? scheren jullie jullie schaamhaar , en hoe oud zijn jullie


Meisjes? ja? ah! Ik ben een meisje van 16 en vind het wel leuk om je vraag te beantwoorden !

-ik ben dus een meisje van 16 

  -Nee, ik scheer me al meer dan 4 jaar bijna nergens, ik was 12 ½  en er waren een paar meisjes van ook 12 in mn klas, mijn kut werd al op mn 9e harig. de meeste meisjes gingen hun bosjes van hun kut scheren omdat de meeste dat deden. Ik ook een tijdje. Maar die meisjes hadden zich dus nog nooit ergens geschoren en hadden voor 12 jarige meiden al best veel schaamhaar. Ik merkte dat ik het echt mooi vond staan bij ze...vooral de meisjes met zwart schaamhaar vond ik heel stoer en mooi. En ik had het eigenlijk op mn 12e wel al gehad met dat pijnlijke, lelijke en onzinnige gescheer. Dus ik besloot net als de harige meiden ook gelijk te stoppen met bijhouden, knippen, scheren en al die onzin. Dus als meisje van 12 liet ik lekker mijn hele kut overgroeien, het groeide echt super veel sneller dan ik ooit gedacht had!  echt, ik was 13 ½ , dus een jaar niet scheren verder en op mijn 13e en nog wat was ik al even harig als die meisjes, en mijn schaamhaar was van donkerbruin naar echt zwart gekleurd. Ja, ik was echt onwijs trots op mn 14e want voor een meisje van 14 had ik dus echt een grote zwarte bos kuthaar. Ik was echt een meisje nu dat wel een van de behaardste van school was, daar was ik wel trots op hoor.

-reactie aangepast door De Kindertelefoon-

Badge

Ik scheer mijn schaamhaar sinds mijn 12e (ben nu 15). Maar ik doe het ook wel eens met ontharingscreme van Veet.

Reputatie 7
Badge +7

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

sorry om het zo te zeggen, maar ik ben een jongen van 15 en ik heb ook heel erg veel schaamhaar en ik scheer het ook niet en ik vind het echt heel erg geil

Reputatie 7
Badge +7

meisjes ? scheren jullie jullie schaamhaar , en hoe oud zijn jullie


heey, ik scheer mn kut echt nooit en ga dat ook nooit doen. ik ben 15 en heb een groot harig oerwoud nu. het hoort bij me,en heb er ook geen last van.ik heb altijd al gewoon mn bush zo laten groeien, ik kan me ook echt niet voorstellen dat mn kut kaal is! echt niet hoor, mijn kut hoort echt lekker behaard te zijn, vind k veel mooier staan.ik vind een kale kut echt niet staan bij mij, en mn vriendjes vinden het echt geen probleem als ze er achter komen dat ik een heel oerwoud in mn slipje heb groeien,nee,bijna nooit een jongen gehad die moeilijk deed over mn schaamhaar. en trouwens, ik ga me dus echt niet scheren als een vriendje vind dat ik te veel haar op mn kut heb zitten. neem me zoals ik wil zijn en ben, a 15 year old girl with a alot of dark hair on her vagina!

 

hey, natural-rachel15

Ik ben een jongen van 15 en ik scheer namelijk ook nooit mijn schaamhaar en ik heb trouwens een hele grote bos haar bij mijn lul en ik ben er trots op. Scheren doe ik gwn niet omdat ik dat nooit ga doen. Ik ga mijn schaamhaar altijd laten staan

heey rachel ik ben t volkomen met je eens ik hou ook van puur natuur en vind t juist sexy bij een vrouw als je t voelt in je slipje of er wat onder vandaan komt en dr in te kroelen das juist fijn een echte vrouw geen kale barbie pop  zelf laat ik ook alles staan vind dat ook mannelijker liefs xxx patrick

Reputatie 2
Badge

Ja, maar niet alles alleen de randjes voor een bikini. Ik ben 14 jaar.

Reputatie 2
Badge

Heyy

 

Ik scheer me alleen als het zomer is of als ik ga zwemmen, want dan voel ik me wat prettiger, maar in de winter laat ik het gewoon lekker zitten!

En je moet gewoon doen wat je zelf fijn vind!

 

Groetjes,

H

Reageer