Vraag

MEISJES: Maakt de lengte van de penis uit?

  • 7 April 2022
  • 6 reacties
  • 782 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi,

Dit topic is een vraag aan de meisjes. Maakt de lengte, grote, dikte van penis en de ballen jullie uit? Zo ja, hoe lang of groot? Of vinden jullie een ander deel van het lichaam fijner zo ja welke?

-Bazo


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

 Deze geeft antwoord ;)

Hey. Nee die lengte is totaal onbelangrijk. De link die Julian plaatst daar staat het helemaal goed in ! Wees gewoon een aardige leuke jongen dat is veel belangrijker :) 

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +2

De antwoord is NEE . Het gaat meer om wie je bent . Niks anders . Niemand boeit dat . Niemand. Ik heb zelf de topic dat @Julian12 getagd heeft gemaakt (en daarna mezelf laten verwijderen. Lang verhaal ) ik wil in die topic bewijzen dat Penislengte  niks  uit maakt

 

Emma

Hoi, ik ben wel een jongen. Maar iedereen zegt dat het om persoonlijkheid gaat. Dat is zeker het belangrijkste. Maar om eerlijk te zijn. Als je met iemand wat gaat doen dan kan het bij de meeste handig zijn dat het een beetje netjes is, en dan bedoel ik vooral schoon. Maar lengte is inderdaad helemaal niet belangrijk 

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben een meisje en voor mij maakt het niet uit wat de penis niet uit omdat ik er nooit over heb nagedacht over penis lengte en zo

Reputatie 4
Badge +2

Nee xx

Reageer