Skip to main content

Ik heb echt tips nodig want ik kan niet echt met meisjes praten ik ben te bang pls tips groetjes me🙃

Hoi Je-weet-zelf,

Zelf ben ik iemand die wel van jongens houd die een beetje initiatief laat zien. Zelfverzekerd, maar ook niet te.

Je moet je echt niet zorgen maken om te praten met meisjes. Gewoon proberen. Dan merk je vanzelf of ze het leuk vinden om met je om te gaan of niet. Maar het is echt niet raar.

Groetjes,

Who.am.I.


Dat is voor elke meid anders denk ik , ik vind eerder stille  zelfs wat verlegen jongens het leukst (maar ben nu op een stoere meid gevallen,haha) maar andere meiden vallen eerder op macho’s . Gewoon proberen zou ik zeggen,je merkt wel of ze interesse hebben of niet .En vooral jezelf blijven en gewoon doen .


Niet veranderen hoe je bent voor meiden. Als ze je niet kunnen accepteren hoe je bent zijn ze je niet eens waard 

 

 

Xx soph1609 

 

 


Hoi Je-weet-zelf,

Zelf ben ik iemand die wel van jongens houd die een beetje initiatief laat zien. Zelfverzekerd, maar ook niet te.

Je moet je echt niet zorgen maken om te praten met meisjes. Gewoon proberen. Dan merk je vanzelf of ze het leuk vinden om met je om te gaan of niet. Maar het is echt niet raar.

Groetjes,

Who.am.I.

Dankjewel voor je reactie super lief🥰


Dat is voor elke meid anders denk ik , ik vind eerder stille  zelfs wat verlegen jongens het leukst (maar ben nu op een stoere meid gevallen,haha) maar andere meiden vallen eerder op macho’s . Gewoon proberen zou ik zeggen,je merkt wel of ze interesse hebben of niet .En vooral jezelf blijven en gewoon doen 

Ik denk dat ik banger ben mezelf te accepteren dan dat ik bang ben om geaccepteerd te worden 

 

 


Als ze een goed en eerlijk persoon zijn dan ben ik al hopeloos verliefd


Reageer