Skip to main content

Ik Jongen (15) heb een meisje op snap toegevoegd die mijn leeftijd is en wilt neuken maar ze woont 300km van mij vandaan. hoe spreek ik af?

Ik Jongen (15) heb een meisje op snap toegevoegd die mijn leeftijd is en wilt neuken maar ze woont 300km van mij vandaan. hoe spreek ik af?

Uhm…. Ik weet niet of het heel verstandig is om (gelijk) te gaan neuken. Ik bedoel, ik kan zo al tig argumenten bedenken. Waarom dat GEEN goed idee is; 

  • weet jij zeker dat dat ook een meisje is (en het meisje van die leeftijd als ze zegt) of is het gwn een catfish die foto’s van anderen gebruikt?!
  • je kent haar pas net, of iig, jullie zien elkaar can voor het eerst in het echt. Je gaat toch niet zomaar iedereen neuken (dat is MIJn mening)

je hebt echt geen idee wie zij werkelijk is , waar je terecht komt, ect. Ik denk dat je rustig aan moet doen 

 

Mij_Niet_Gezien 


Niet dump haar als je dr nog nooit gezien hebt neem gewoon iemand uit de klas vol is net zo lekker 

nee grapje dat is echt triest maar wat jij doet ook zoek iemand waar je samen mee kan zijn elk weekend als jij bijv. In groningen woont en zij in belgie dan kan je met de trein maar ik en mijn vriend zien elkaar elk weekend en wonen 25 km van elkaar misschien is dat een betere afstand om te zoeken en je moet echt niet naar iemand gaan voor 1 dag om te neuken ga dan te minste een halve week of in t weekend kan je ook iets anders doen ben je nog maagd dan ben je noep


Reageer