Vraag

Meisje uit mn klas

  • 12 November 2021
  • 3 reacties
  • 449 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoii, jongen 13 jaar hier. 
 

Ik heb een meisje in m’n klas. En die vind ik heel knap en lief. Zij vind mij ook heel aardig en lief.  Tijdens de les kijken we elkaar vaak leuk aan en lachen we. Maar we hebben niks met elkaar. Ik zou dat wel willen.  Ik zou ook wel een keer aan haar billen willen zitten. Maar ik durf dat niet. Hoe moet ik dat doen ? En hoe krijg ik dat voor elkaar. Ik wil eigenlijk geen relatie maar wel zo doen tegen elkaar.  

wie heeft tips of ervaring met dit soort dingen ?

vertel je verhaal en geef tips 

 

xx 13jaar


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

hoi!

 

ik denk dat ik je wel kan helpen maar, als je geen relatie wil hebben maar wel aan haar billen wil zitten is dat niet hoe het gaat hé.

 

de eerste keer dat ik iemand echt leuk vond was toen ik 13 was. ik vroeg het meisje of ze even mee kwam want ik wilde iets laten zien en we wandelden weg. even later zei ze wat wil je nou laten zien. toen zei ik mag ik je zoenen, (ik merkte dat ze mij ook leukvond) en ze zei ja en toen raakt ik haar billen aan terwijl we even zoende. daarna heeft ze zich 2 weken niet laten zien maar tijdje later kwam ze naar me toe en vroeg om verkering.

 

dat is wat ik meegemaakt heb ik hoop dat het je helpt.

misschien tot later.

 

ow ja en trouwens waarom wil je geen retlatie

 

Badge

je moet vragen wat ze wil maar als je aan haar billen wilt komen in niet zo echt……. ja je weet wat ik bedoel :)

maar als je in een relatie gaat met haar kan dat op zich wel als zij dat ook wil!

 

XXX succus!

 

Ik heb niet de andere comments gelezen. Maar geen relatie, maar wel aan een meisje vind ik een no-go. 

Het is haar lichaam, en daar hoef jij niet aan te zitten zonder goede reden. Maar vraag het, misschien mag het wel.

Reageer