Skip to main content
Vraag

Meisje naakt zien

  • 13 July 2024
  • 10 reacties
  • 1199 Bekeken

YOOOO

ik heb dus zonder grappe nooit een meisje naakt of alleen al in ondergoed gezien, Nu ik had een idee ik ken een meisje zij kent mij van onze ouders. Dus we kennen elkaar redelijk goed maar zou ik aan haar zo vragen hoe dat allemaal uitziet of is dat '’raar'’ om te vragen ? Graag tips over hoe je dan zou vragen enzo want ik wil niet dat ze me ineens een pedo vind fz

Groetjes en dankje wel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Haai! Ligt eraan hoeveel leeftijdsverschil is, als het minder dan 2 jaar is zou ik proberen om te zeggen: 'laten we een spel doen' als ze zegt dat ze mee wilt doen pak je een klein spel (kaarten bijvoorbeeld) dan kan je vragen of jullie kunnen spelen dat je als je een kaart moet pakken van de stapel dat je dan een kledingstuk uitdoet. (Soort strippoker) of je vraagt gwn 'zullen we onze kleding uitdoen? Dan mag jij mij zien en dan mag ik jou zien' ofzo. 

 

Als er meer dan 2 jaar leeftijdsverschil is, zou ik iemand anders proberen... 

 

Hoop dat dit helpt😁

Badge

vraag of ze wilt zwemmen en ga het tijdens het zwemmen over skinnydippen hebben of ze het ooit heeft gedaan of wilt en ga daar dan wat dieper op in. 

 

als jullie leeftijd niet te veel scheelt

Reputatie 4
Badge +3

Vind het wel raar om te vragen en weet ook niet hoe oud jij bent maar anders zou je ook op internet naar foto's van naakte meiden kunnen zoeken en je daar dan op aftrekken.

Reputatie 7
Badge +5

@Randomguy  Ik heb al zo vaak en veel meisjes en vrouwen naakt gezien zonder dat ik erom vraag, kwestie van naar de juiste plekken gaan

Reputatie 1
Badge +2

@MJ_HeeHee @Anoniem448 We zijn 14 en 15

 

@natuur Is lastig we wonen best ver van elkaar maar chatten veel en zien elkaar miss 3x per jaar

Reputatie 5
Badge +1

@Randomguy dan zou ik videobellen en dan vragen of ze geil is ofzo

Reputatie 1
Badge +2

@MJ_HeeHee Het lijkt mij meer dat je eerst een beetje in het gesprek komt want ik weet niet eens of ze doet vingeren fz maar kweet niet hoe ik in dat gesprek kom

Reputatie 7
Badge +5

@Randomguy als ik nu om me heen kijk zie ik best wel wat naakte meisjes en meiden

Reputatie 6
Badge +3

Ik ben een meisje en zou dit best raar vinden als een jongen dit aan me vraagt.. Ik zou eerder plaatjes opzoeken op het internet. 

Maar je doet ermee wat je wil he! 

Liefs

Anoniem789 

Reputatie 1
Badge +2

 

Dus ik ken eig te weinig meiden die ik echt vertrouw... Buiten ja mn nicht nu is mijn vraag is het raar/illegaal om zoiets met je nicht te doen ? Niet sex fz gwn kijken

Groetjes

Reageer