Skip to main content

Hoi, ik ga afspreken met een meisje uit mijn vriendengroep en ze heeft mooie borsten en ik wil die heel graag zien (ben 14 en zij ook). Maar er is ene probleem. Ik weet niet hoe ik het vraag en er gaan meer vrienden mee. Ik weet niet hoe ik dit kan aanpakken. Ik droom er al een tijdje van om de borsten van een meisje van mijn leeftijd in het echt te zien en zij is echt de perfecte persoon, maar hoe pak ik dit aan?

Beste Anoniem_Rk,

 

Misschien kun je eerst een relatie met haar beginnen voordat je gelijk over haar borsten begint. Ik ben zelf ook een meisje en ik denk dat het een compliment is dat je haar borsten mooi vind (heel groot compliment) maar ik zou er ook onzeker van worden dat ik ze te goed laat zien en mensen nu minder naar mijn persoonlijkheid kijken. Je kunt haar vragen een keer iets met zijn tweeën te doen of gewoon afspreken. En dan kun je zelf een beetje kijken wat je wilt doen. Maar is zou rustig beginnen want het is natuurlijk voor sommige een moeilijker onderwerp dan voor andere dus ik denk dat sommige het heel anders zien dan anderen. Succes!!


gewoon vragen meestal zeggen ze wel ja komt goed jonge,


………..met een boel geduld en er achter komen dat andere dingen ook leuk zijn! 😉 Komt wel, laat haar het bepalen. Groetjes Tartan


gewoon vragen meestal zeggen ze wel ja komt goed jonge,

Nou zo makkelijk gaat dat niet hoor


Reageer