Vraag

meisje

  • 27 April 2020
  • 5 reacties
  • 345 Bekeken

Badge +2

Ik ben een jongen van 13 en ik zie het wel zitten dat een meisje me aftrekt hoe regel ik dit en is het normaal meisjes ook antwoorden als jullie willen dan weet ik wat jullie ervan vinden, en jongens natuurlijk ook , alvast bedankt voor de antwoorden!


5 reacties

Ik heb een meisje waar ik redelijk vaak mee om ga gewoon een keer thuis uitgenodigd. Lekker praten lekker chillen. Ga voor de grap wat seksuele grappen maken en dan komt het vanzelf wel. 

Wees wel voorzichtig als het gaat doen.

Ik ben een jongen van 13 en ik zie het wel zitten dat een meisje me aftrekt hoe regel ik dit en is het normaal meisjes ook antwoorden als jullie willen dan weet ik wat jullie ervan vinden, en jongens natuurlijk ook , alvast bedankt voor de antwoorden!

Gewoon wachten totdat je ouder bent, meisjes vinden je dan eerder raar als je dat vraagt op doe leeftijd, ik heb het zelf ook. Geen sites opzoeken onvertrouwbaar helaas

sorry man!

Reputatie 1
Badge +1

Inderdaad wat Aapje zegt. Meisjes vinden het op deze leeftijd meestal een taboe in tegenstelling tot jongens. Ik zou gewoon een paar jaar wachten

Kijk ik ben een meisje 

Als een meisje er beetje mee bezig is wil ze dat wel maar meisjes die er niet mee bezig zijn totaal niet 

Ik persoonlijk wel hahs

Badge +2

Kijk ik ben een meisje 

Als een meisje er beetje mee bezig is wil ze dat wel maar meisjes die er niet mee bezig zijn totaal niet 

Ik persoonlijk wel hahs

Jammer dat je geen gegevens kan geven😜

Reageer