Skip to main content

Ik ben een meisje van 13 en heb vaak sex met een meisje van 18 is ze pas net maar heeft iemand toevallig ervaring of tips 

Heyy @anoniem 2024,

Ik vind dat 13 en 18 jaar echt een te groot leeftijdsverschil is. Ook al vinden jullie het beide fijn en ook willen jullie het beide het is beter om hiermee te stoppen. Het is namelijk ook illegaal en het meisje van 18 is strafbaar bezig omdat jij nog minderjarig bent en zij niet meer. 

Groetjess van ItsJustMe <3


Hey ik vind dat dit best moet kunnen zo lang jullie het allebei fijn blijven vinden en toestemming geven 


Ik zou ermee stoppen. Er is een te groot leeftijds verschil en een andere machtsverhouding. Tevens is het ook erg illegaal. Ook al willen jullie het allebij, het blijft zeer illegaal. Zij kan een maximale gevangenis straf van 8 jaar krijgen. Vanafje 16de mag je volgens de Nederlandse wet sex hebben met een meerderjarige(18+).  Als de politie of iemand zoals dat erachter komt zou het zonde zijn natuurlijk.

 

groetjes


Hoi @anoniem 2024 ,

 

we lezen dat je seks met iemand van 18 hebt gehad. Ook al is ze nog maar net 18, zij is een volwassene. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

 


dit is verboden, als minderjarige mag er max. 2 jaar verschil in zitten in leeftijd 


Reageer