Vraag

Meiden, wat vinden jullie van shirtless foto’s?

  • 30 June 2023
  • 5 reacties
  • 301 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Heey ik heb even een kort vraagje: ik krijg via snap ofzo weleens shirtless fotos van jongens, maar ik voel me daar eigenlijk een beetje ongemakkelijk bij.. En ik vind het helemaal niet per se sexy/hot, Ben ik de enige hierin of hebben meer meiden/mensen die op jongens vallen dit? 


5 reacties

Ik krijg ze echt heel vaak.  Volgens mij slapen bijna alle jongens zonder tshirt aan.  Want echt alle jongens waar ik me snap sturen die in de avond.  Ik vind er ook niet perse iets van.  De meeste jongens hebben best wel een prima lijf dus niks om je voor te schamen. 

Reputatie 7
Badge +4

Soms vind ik het wel mooi. Als ik iemand ken en hij stuurt dat. Als het een beetje netjes blijft, met korte broek bijvoorbeeld. Een mooi lijf kan ik wel naar kijken. Gespierde armen en benen zijn ook wel leuk.  Maar zomaar random nee. En ongevraagd of met alles bloot hoeft ook niet.  Voel ik me te jong voor.

Groetjes Maiskolfje

Reputatie 7
Badge +7

Hoiiii! Ik vind het meestal best grappig om zulke foto's te zien:p Ik vind het zelf ook niet zo hot om te zien behalve als degene echt gespierd is:) Je bent echt niet de enige die dit denkt. Mijn beste vriendin vindt het gewoon onzin:/ Ik vind het zelf wel ok;)

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +12

Ik krijg ze nooit, jongens die mij kennen weten dat ik daar niet geïnteresseerd in ben, en dat ze dat niet durven te flikken bij mij, ik ben Saar iets te serieus voor, maar als ik het zou krijgen zou ik of heel hard lachen of heel ongemakkelijk zijn van: ‘wtf wordt hier nou mee bedoeld?’

-OnlyMe

Hey,

Ik vind het raar; maar goed, dat is wat ik vind (anders zit ik zo weer in een discussie en heb daar vandaag een keertje geen zin in). Ik heb zelf ook geen snap en de kinderen op Whatsapp hebben me voor dood verklaard (ze kregen te lang geen reactie….). Dus ik app eigenlijk nooit echt met iemand.

Adios!

Reageer