Hoi meiden ik hoor wel eens dat mn pik te groot is, is dat zo? Hij is over de bovenkant gemeten 19cm en heeft n doorsnede van 7,5cm. Verdr kaal geschoren
Xxx mausssie
Hoi meiden ik hoor wel eens dat mn pik te groot is, is dat zo? Hij is over de bovenkant gemeten 19cm en heeft n doorsnede van 7,5cm. Verdr kaal geschoren
Xxx mausssie
Blijf het wel bijzonder vinden dat jij en ook anderen hier op het forum zulke grote piemels hebben, denk dat jullie stiekem hopen dat het zo zou zijn want dit is echt niet normaal…
De penislengte is de lengte van de penis. Een slappe penis is tussen de 6 en 13 centimeter. Een stijve penis is tussen de 12 en 21 centimeter.
Deze info staat op de site van sense
19 cm kan Gwn ik weet niet wat jij zegt
-onnodige quotes verwijderd-
Nou dromen jullie maar lekker verder whahaha! Het zal best een keertje zo bij iemand kunnen zijn, maar dan niet slap maar stijf en bij een volwassen man en niet jongetje in de groei?
Ik heb een penis van stijf 15/16 cm. Ik vind dat voor mijn leeftijd prima en ben er ook wel een soort trots op.
Maar je gaat me niet vertellen net zoals
-onnodige quotes verwijderd-
Nou dromen jullie maar lekker verder whahaha! Het zal best een keertje zo bij iemand kunnen zijn, maar dan niet slap maar stijf en bij een volwassen man en niet jongetje in de groei?
Hij bedoeld stijf
K ben soms een beetje onzeker dat ik een kleine piemel heb dus ik heb dus een vraag
Is 17 cm voor een stijve groot en ik ben net 13
Ik zou het niet weten, vlgnsm wel goed. Is ‘t real tho?
Ja het is echt maar ik weet niet of het goed is
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.